اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

محسن رضایی: آمران جنایت ترور شهید فخری‌زاده در کاخ روسیاهی تاریخ نشسته‌اند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آمران جنایت ترور شهید محسن فخری‌زاده در کاخ روسیاهی تاریخ نشسته‌اند که از خانه عنکبوت سست‌تر است.

محسن رضایی: آمران جنایت ترور شهید فخری‌زاده در کاخ روسیاهی تاریخ نشسته‌اند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

بنا بر این گزارش، متن کامل پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون 

شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی ترور مذبوحانه عوامل استکبار جهانی موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

شهید بزرگوار ما از دانشمندان صنعت دفاعی کشور با سابقه موثر و طولانی در ارتقای توانایی های دفاعی کشور بوده و در این راه آثار و خدمات فراوانی از خود برجای گذاشته است.

شهادت این دانشمند گرانقدر را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف ایران ، دوستان و همکاران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

همچنین محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با صدور پیامی شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ترور استاد برجسته دانشگاه و مدیر خدوم عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور، دانشمند شهید محسن فخری زاده را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف و قهرمان ایران تبریک و تسلیت می گویم.

شهید فخری زاده نماد قدرت علمی ایران اسلامی بود که بدخواهان و دشمنان را از رشد خیره کننده علم و فناوری این مرزوبوم پرگهر به لرزه انداخته بود. هر شهیدی که بر زمین بیافتد، دهها قهرمان دیگر از این خاک برمی خیزند.

راه فخری زاده، طهرانی مقدم و قاسم سلیمانی ادامه دارد و جوانان عزیز ایران، در مسیر تداوم‌ موفقیت های علمی و فناوری گام برمی دارند و قله های عزت، سربلندی و قدرت را به زیر پا می آورند. 

آمران این جنایت، در کاخ روسیاهی تاریخ نشسته اند که از خانه عنکبوت سست تر است. 

خروش انقلابی ما به زودی آمران و عاملان این جنایت و تک تک آن تارنشینان روسیاه تاریخ را با سیلی انتقام سخت از سریر قدرت پایین می کشد و زلزال سهمگین و ابابیل فولادین اقتدار ملت ایران دیریازود بر آنها فرود خواهد آمد و به فضل الهی هیچ مانعی نخواهد توانست ملت عزیز و سربلند ایران را از راه رشد و تعالی و قوی شدن بازدارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول