اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رسانه‌های صهیونیستی: ترور فخری‌زاده می‌تواند اقدام مشترک آمریکا و اسرائیل باشد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند توییت رئیس جمهور آمریکا درباره ترور دانشمند هسته‌ای ایران می‌تواند به معنای مشارکت این کشور در این ترور باشد.

رسانه‌های صهیونیستی: ترور فخری‌زاده می‌تواند اقدام مشترک آمریکا و اسرائیل باشد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در بازنشر توییت یک خبرنگار صهیونیست که در باره ترور شهید «محسن فخری زاده» بود، رسانه‌های رژیم صهیونیستی این اقدام او را حاوی پیام دانستند.

شبکه خبری المیادین لبنان به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: «از توییت رئیس جمهور ترامپ اینگونه فهمیده می‌شود که عملیات ترور "فخری‌زاده" احتمالا اقدام مشترک آمریکا و اسرائیل بوده است».

«یوسی میلمن»، خبرنگار صهیونیست بعد از ترور شهید فخری زاده در صفحه توییتر خود به زبان انگلیسی نوشته که ترور شهید فخری‌زاده ضربه‌ای روانی و فنی  به ایران است (جزئیات بیشتر). رئیس‌جمهور آمریکا همین توئیت را بازنشر کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین نوشتند که برنامه هسته‌ای ایران هزاران مهندس و تکنسین دارد که همه آن‌ها شاگردان فخری‌زاده هستند و مسیر پیشرفت آن‌ها از قبل مشخص شده است؛ لذا به رغم اینگونه عملیات، این برنامه بدون این دانشمند مسیر پیشرفت خود را طی خواهد کرد.

این رسانه‌ها همچنین به مطلب روزنامه نیویورک تایمز اشاره کرده‌‌اند؛ این روزنامه آمریکایی ساعتی پیش به نقل از سه منبع اطلاعاتی فاش کرد که رژیم صهیونیستی پشت پرده ترور شهید فخری‌زاده قرار دارد (جزئیات بیشتر).

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نیز به اظهارات امروز بنیامین نتانیاهو بعد از این ترور اشاره کرد و نوشت که این اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند تلویحی باشد به دست داشتن این رژیم در ترور دکتر «محسن فخری زاده»، دانشمند هسته‌ای ایران که در نزدیکی تهران ترور شده است.

نتانیاهو عصر جمعه با انتشار ویدیوئی از کارهای هفتگی خود برای رسانه‌ها در کانال تلگرامی خود گفت: «می‌خواهم لیست کارهایی را که این هفته انجام داده‌ام، با شما به اشتراک بگذارم، البته لیست کوچکی است و من نمی‌خواهم شما را از همه این کارها مطلع کنم. ولی می‌خواهم به شما بگویم که یک چیزی در خاورمیانه به راه افتاده و دوره پر تنشی در پیش خواهیم داشت؛ شنبه خوبی داشته باشید» (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول