اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر سلامی: انتقام از عاملان ترور شهید فخری‌زاده در دستور کار قرار گرفت

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طراحان، عاملان و حامیان ترور شهید فخری‌زاده بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت آنان در دستور کار قرار گرفته است.

سرلشکر سلامی: انتقام از عاملان ترور شهید فخری‌زاده در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، در پی شهادت دانشمند برجسته و  پاسدار رشید انقلاب اسلامی «دکتر محسن فخری زاده»  رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و از اساتید سرآمد و شاخص دانشگاه جامع امام حسین( علیه السلام)، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکومیت شدید این جنایت  تصریح کرد : اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای تداوم این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از  عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است.

 متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته  و پاسدار رشید  انقلاب اسلامی  "دکتر محسن فخری زاده " رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ؛ از دانشمندان زبده و شاخص  عرصه صنایع راهبردی کشور و اساتید سرامد و نامدار  دانشگاه جامع امام حسین (ع) و جامعه علمی ایران در جنایت تروریستی طراحی و هدایت شده توسط  رژیم جعلی، تروریست و  کودک کش صهیونیستی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) ، خانواده مکرم آن شهید ، ملت شریف و مجاهد ایران و آحاد همکاران و همسنگران وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی‌شک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین  ماندگار و الهام‌بخش تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و  فرزندان ملت ایران در  دانشگاه ها و مراکز عالی علم و فن آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت های شگفت‌آور دیگر در آینده پیش رو خواهد بود.

دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت  نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از آنان در دستور کار قرار گرفته است.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول