اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کمک دانشجویان بسیجی گلستان به دانش‌آموزان نیازمند فاقد دسترسی به فضای‌مجازی

دبیر اجرایی طرح شهید عاطفی‌نژاد از اجرای طرح کمک به دانش آموزان نیازمندی که دسترسی به فضای مجازی ندارند تا در این دوران سخت کرونایی به طور کلی از آموزش دور نباشند، با همت دانشجومعلمان بسیجی و بسیج دانشجویی انجام می‌شود.

کمک دانشجویان بسیجی گلستان به دانش‌آموزان نیازمند فاقد دسترسی به فضای‌مجازی

امیر علمشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان از اجرای طرح جهاد آموزشی _تربیتی شهید عاطفی‌نژاد در چهار شهرستان استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح آموزشی تربیتی با هدف افزایش عدالت آموزشی در سطح استان و ارتقای سطح علمی دانشجو معلمان برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: در این طرح دانشجو معلمان با مسائل آموزشی مواجهه مستقیم خواهند داشت و با مشکلات آموزشی در مناطق محروم از نزدیک آشنا خواهند شد.

علمشاهی خاطرنشان کرد: طرح جهاد آموزشی _تربیتی شهید عاطفی‌نژاد با همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان آغاز به کار کرده است.
وی ادامه داد: در مرحله اول، بیش از 50 دانشجو معلم در مناطق محروم چهار شهرستان گرگان، گالیکش، گنبدکاووس و کلاله سازماندهی شده و به بیش از 400 دانش آموز خدمت‌رسانی  می‌کنند.
وی تصریح کرد: در دوران تعطیلی مدارس دانشجو معلمان به صورت تماس تلفنی و پشتیبان آموزشی و خودآموز مشکلات و مسائل آموزشی را پیگیری خواهند کرد و پس از بازگشایی مدارس و برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی کلاس‌های حضوری در مدارس هدف برگزار خواهد شد.
علمشاهی افزود: هدف از این طرح کمک به دانش آموزان نیازمندی است که دسترسی به فضای مجازی ندارند تا در این دوران سخت به طور کلی از آموزش دور نباشند، این طرح مدد الهی و با همت دانشجو معلمان بسیجی و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان  استان گلستان و سایر نهادها تا پایان سال تحصیلی در تمام مناطق استان گلستان اجرایی خواهد شد.

گفتنی است طرح آموزشی_تربیتی شهید عاطفی‌نژاد با هماهنگی آموزش و پرورش گلستان برنامه‌ریزی شده است،  این طرح از پنج آبان با آموزش و توانمندسازی معلمان وارد مرحله اجرایی شد.

در مرحله‌ نخست که از ۲۲ آبان آغاز شد مدارس مناطق محروم شهرستان‌های گرگان، گمیشان، آزادشهر و گنبدکاووس برای برادران و گرگان، گنبدکاووس و کلاله برای خواهران جزو مناطق مورد هدف در نظر گرفته شد.

دانشجو معلمان استان در این مناطق علاوه بر ورود به مسائل آموزشی، در جهت رفع مشکلات فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان و حتی خانواده‌های ایشان ورود کردند.

در فاز نخست این طرح، دانشجومعلمانی که در این شهرستان‌ها به امر جهاد پرداختند، بعد از گذراندن چندین جلسه آموزشی با برترین اساتید استانی و کشوری در دروس ریاضی، فارسی و موضوعات فنون معلمی و مفاهیم تربیتی در بستر فضای مجازی به صورت بومی در شهرستان‌های محل زندگی خود قدم به وادی جهادی گذراند.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول