اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اجرای محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی عرصه را برای کرونا تنگ کرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی آذربایجان‌غربی گفت :همدلی و همراهی مردم به‌ویژه صاحبان صنوف در تعطیلی محل کسب و رعایت پروتکل‌ها رضایت بخش است .

اجرای محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی عرصه را برای کرونا تنگ کرد

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت : آذربایجان‌غربی از نظر شیوع بیماری کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و راه برون رفت از وضعیت کنونی رفتار مسئولانه بهداشتی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که بدون همراهی مردم هیچ‌گونه محدودیت و پروتکلی به نتیجه نخواهد رسید، همراهی ‌اصناف و بازاریان در تعطیلی واحدهای صنفی در این شرایط سخت اقتصادی و همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته  در مراکز درمانی استان یک هزار و 292 بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی بستری هستند که 3.7 نفر از این بیماران در بخش آی سی یو  و تعداد 60 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

عباس فرمانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: ۹۷ درصد مردم استان، محدودیت‌های شبانه را رعایت کرده‌اند که این امر، نشان دهنده اهتمام ویژه مردم برای مقابله با کروناست.

وی افزود: ماموران پلیس در همه نقاط استان به صورت مستمر حضور دارند و در صورت رعایت نکردن محدودیت‌ها، ضمن ارشاد و تذکر، جریمه‌های لازم را نیز اعمال می‌کنند.

خاطرنشان می‌شود محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه جاری در آذربایجان‌غربی اجرایی شده که در قالب آن، تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول