اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

انتقال ایست و بازرسی شهید مدنی مهمترین مطالبه مردم مهریز است

رئیس شورای اسلامی مهریز گفت: انتقال پاسگاه ایست و بازرسی شهید مدنی مهمترین مطالبه مردم و مدیریت شهری این شهرستان از مسئولان ارشد استان یزد است.

انتقال ایست و بازرسی شهید مدنی مهمترین مطالبه مردم مهریز است

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، زهرا دهقانی‌زاده شب گذشته در نشست خبری آنلاین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، تکمیل ساختمان شهرداری این شهرستان را از جمله اولویت‌های اجرایی شورای اسلامی مهریز دانست و اظهار کرد: ساختمان قدیمی شهرداری مهریز در سال ۸۶ تخریب و تا امسال هیچ اقدامی اساسی برای ساخت مجدد آن انجام نشده است.

وی افزود: ساختمان جدید شهرداری مهریز با مساحتی بالغ بر ۲۷۰۰ مترمربع و شش میلیارد تومان اعتبار در سه طبقه اداری بعد از ۱۴ ساله ساخته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مهریز راه‌اندازی اتوماسیون اداری به منظور ارائه خدمات الکترونیک را از دیگر اولویت‌های اجرایی این دوره شورای شهر دانست و گفت: با توجه به این‌که شهرداری مهریز درآمد ثابت و پایداری ندارد، حمایت استانداری این مدیریت شهری در این شهرستان برای اتمام طرح‌های نیمه تمام ضروری است.

دهقانی‌زاده پراکندگی محدوده شهری در مهریز را از جمله دغدغه‌های شهرداری برای ارائه خدمات مختلف عنوان و تصریح کرد: انتقال پاسگاه ایست و بازرسی شهید مدنی از دیگر مطالبات جدی مردم و مدیریت شهری مهریز از مسئولان ارشد استان یزد است.

رئیس شورای اسلامی مهریز در پایان حراست از ظرفیت‌های زیست محیطی و میراث فرهنگی را از دیگر رویکردهای جدی مدیریت شهری در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: کسب دستاوردهای بزرگ در راستای حفظ باغات و ابنیه های تاریخی در باغ شهر مهریز به مشارکت مطلوب و مستمر شهروندان نیاز دارد.

انتهای پیام/چ

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول