اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

استقرار اکیپ شبانه روزی راهداری در مرز تمرچین/مسافران هشدارهای مدیریت راه را جدی بگیرند

مدیر پایانه مرزی تمرچین گفت: یک اکیپ شبانه روزی در قالب ۱۰ راهدار و ۳ خودرو برف روب در محور تمرچین مستقر شدند تا عملیات راهداری را اجرا می کنند.

استقرار اکیپ شبانه روزی راهداری در مرز تمرچین/مسافران هشدارهای مدیریت راه را جدی بگیرند

علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به شرایط جوی مرز تمرچین، از آمادگی کامل نیرو‌های پایانه خبر داد و اظهار داشت: زمستان هر سال شاهد بارش سنگین و کولاک در مرز تمرچین هستیم.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه شاهد بارش مجدد برف در منطقه خواهیم بود، تصریح کرد:  با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه، ضرورت دارد رانندگان کامیون که قصد خروج از این مرز را دارند خودروهای خود را به زنجیرچرخ و سایر تجهیزات گرمایشی مجهز کنند‌.

مدیر پایانه مرزی تمرچین با بیانیه طرح زمستانی در این پایانه مرزی اجرا می شود، ادامه داد: در این راستا ۳ دستگاه برف روب و ۱۰ نفر راهدار در این پایانه مرزی مستقر هستند.

آزادی با بیان اینکه به همراه داشتن مواد غذایی کنسروی، سیاه خشک و سایر اقلام گرمایشی برای مسافران تاکید می شود، گفت: ضرورت دارد مسافران قبل از آغاز سفر، از طریق شماره تلفن ۱۴۱، وضعیت جاده ها را رصد کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول