اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

3 کشته و مصدوم در واژگونی خودرو در جاده ساحلی دیر

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه پژوه 405 در محور دیر- بردخون خبر داد.

3 کشته و مصدوم در واژگونی خودرو در جاده ساحلی دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حسین ناظمیان‌پور صبح امروز  از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه پژوه 405 در محور دیر- بردخون خبر داد و اظهار داشت: در ثانیه‌های ابتدایی بامداد امروز به دنبال واژگونی یک دستگاه پژوه 405 در محور دیر – بردخون حدفاصل شاهزاده ابوالقاسم و شرکت متانول کاوه، متاسفانه یک نفرجان باخت و دو سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش، سه دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی 115 دیر و درود احمد به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: سه مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام هادی(ع) دیر و امام خمینی(ره) کنگان انتقال یافتند.

وی گفت: یکی از مصدومین 30 ساله علی‌رغم اعزام به بیمارستان امام هادی(ع) دیر و انجام عملیات احیاء، متاسفانه به دلیل شدت حراجات وارده در بیمارستان فوت کرد.

ناظمیان‌پور خاطرنشان کرد: هر سه سرنشین این خودرو آقا و دارای سن 37 ، 30 و 27 ساله بوده که از ناحیه سر، صورت و گردن دچار آسیب شده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول