اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انجام می‌شود

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: طی دیدار با رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مشکلات شهر سلماس در حوزه محرومیت‌زدایی مطرح شد و رییس بنیاد مستضعفان در خصوص محرومیت‌زدایی مناطق مرزی آذربایجان‌غربی و به ویژه مناطق کم‌برخوردار روستایی سلماس، اعلام آمادگی کرده و دستورات لازم را صادر کرد.

محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انجام می‌شود

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه در حال حاضر لزوم احداث مدارس در روستاهایی که دانش آموزان در مدارس کانکسی مشغول تحصیل هستند وجود دارد، اظهار داشت: طی دیدار با رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مشکلات شهر سلماس در راستای محرومیت‌زدایی مطرح شد و رییس بنیاد مستضعفان در خصوص محرومیت‌زدایی مناطق مرزی آذربایجان‌غربی و به ویژه مناطق کم‌برخوردار روستایی سلماس، اعلام آمادگی کرده و دستورات لازم را صادر کرد.

وی ادامه داد: همچنین لزوم تکمیل آسفالت و روکش جاده‌های روستایی در مناطق شپیران و کوهسار در محورهای خاکی داراب به دلرزی و سه راه دلرزی به طرف روستاهای گریکان، هشتراک و قلعه‌رش و محورهای خاکی عیان به گبر آباد و گل آدم و دریک، محور سلماس به هفتوان، سلماس به تازه شهر و کمربندی تازه شهر به سه راه کتبان، محور چوپانلوی علیا و سفلی و نیز محور چهارستون به دیر علی و پکاجیک وجود دارد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به مشکلات درمانی در این شهرستان، بنیاد مستضعفان قول کمک به احداث بیمارستان جدید 160 تختخوابی و ساختمان جدید بخش دیالیز در حال ساخت را داد.

رضازاده یادآور شد:  قول‌هایی مساعدی در زمینه کمک به احداث مرکز دامپروری 6 هزار راسی در سلماس برای کمک به رفع محرومیت و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در منطقه گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: موافقت‌های لازم در خصوص اختصاص اعتبار برای خرید یک دستگاه خودرو آمبولانس با تجهیزات کامل بیمارستان سیار برای درمانگاه تازه شهر توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اخذ شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول