اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فراکسیون روحانیت مجلس: از استکبار جهانی انتقامی سخت خواهیم گرفت

فراکسیون روحانیت مجلس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور دکتر فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، اعلام کرد از استکبار جهانی انتقامی سخت خواهیم گرفت.

فراکسیون روحانیت مجلس: از استکبار جهانی انتقامی سخت خواهیم گرفت

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی به مناسبت عروج دانشمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

عروج دانشمند مجاهد; شهید محسن فخری زاده موجب تالم و تاثر قلبی اینجانب و همه دلبستگان به پیشرفت و افتخار ایران عزیز اسلامی شد. این مرد بزرگ, سالها عمر خود را صرف مجاهدت علمی برای استقلال و خودکفایی علمی کرد و به عنوان پدر صنعت هسته ای کشور خدمات ارزنده ای را به نظام اسلامی تقدیم کرد. این دانشمند ذوابعاد, سند حقانیتِ راه و مرام انقلابی خود را با شهادتی مظلومانه, آن هم به دست شقی ترین و منفورترین رژیمها به اثبات رسانید.

استکبار جهانی باید بداند که چنین جنایت هایی نشانه استیصال و درماندگی آنها در برابر ایران قوی, مقتدر و اسلامی است که سالهاست به رهبری امامین انقلاب اسلامی در مسیر تعالی و بالندگی قرار گرفته است. فقدان احمدی روشن ها, طهرانی مقدم ها, شهریاری ها و فخری زاده ها گرچه ضربه ای بزرگ بر حرکت علمی ماست اما دشمنان ما از درک این حقیقت عاجزند که آنچه این دانشمندان مجاهد پایه ریزی کرده اند, قائم به ایشان نیست و تبدیل به یک جریان مستمر با حضور صدها جوان دانشمند و مجاهد و انقلابی شده است.

گرچه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ان شاء الله در اسرع وقت, مسببان و مباشران این حادثه را به اشد مجازات خواهند رساند اما استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند که ما آنها را عاملان اصلی این جنایت می دانیم و به مدد الهی انتقامی سخت از ایشان خواهیم گرفت.

از خداومند متعال برای آن شهید عزیز آرزوی حشر با مجاهدان و انبیاء و اولیای الهی دارم و این شهادت مظلومانه را به محضر رهبر فرزانه انقلاب, مردم عزیز, خانواده و وابستگان و همسنگران این دانشمند انقلابی تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول