اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

قدردانی نمایندگان گلستان از اقدامات شرکت معادن شرقی

نمایندگان استان گلستان در نشست با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از اقدامات معادن زغال سنگ البرز شرقی 28 آبان ماه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

قدردانی نمایندگان گلستان از اقدامات شرکت معادن شرقی

اخبار شرکتها؛ نشست مشترک منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با رضا آریان پور، نماینده شهرستان‌های مینودشت، کلاله و مراوه تپه و غلامعلی کهساری، نماینده شهرستان های آزاد شهر، رامیان و فندرسک با حضور منصور شریف، مدیر عامل معادن زغال سنگ البرز شرقی 28 آبان ماه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

یزدی زاده در این نشست با تشریح روش تولید فولاد در ذوب آهن، نوع ارتباط این شرکت با معادن و محدودیت ها و موانع تولید در صنعت فولاد ، گفت: به منظور دریافت نقطه نظرات و بررسی موانع تولید و اشتغال شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی و با هدف تقویت اقتصاد مناطق معدنی فعال این شرکت در استان گلستان این نشست برگزار شد.

آریان پور و کهساری از مجمع نمایندگان مردم گلستان  نیز با قدردانی از اقدامات شرکت معادن البرز شرقی به تشریح انتظارات مردم و مسئولین استان گلستان از شرکت های معدنی از جمله البرز شرقی پرداختند و  در مورد جاده های تردد، بررسی ایجاد کارخانه زغال شویی، ایجاد دفتر منطقه‌ای، فعالیت های اجتماعی و... با مهندس یزدی زاده تبادل نظر کردند.

منصور شریف، مدیر عامل معادن زغال سنگ البرز شرقی نیز فعالیت‌های انجام شده درخصوص تولید و اشتغال و بهبود فضای کاری در شرکت البرز شرقی را برشمرده و تقاضای رسیدگی به موانع تولیدی در منطقه استان گلستان شدند.

در این جلسه مقرر شد ضمن اقدام درخصوص موارد قابل انجام، نسبت به ارسال درخواست های مرتبط با حفظ و افزایش تولید و اشتغال در منطقه با همراهی مسئولان استان گلستان در جلسات آتی، پیگیری و اقدام شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول