اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بسیج سدشکن روزهای سخت است

جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بسیج یک بازوی توانمند برای نظام و انقلاب بوده که مانع شکن و سدشکن روزهای سخت است.

بسیج سدشکن روزهای سخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سردار نعمت‌الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه ناحیه شهرستان دزفول اظهار کرد: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد و دشمن رو به افول رفت به دنبال راهی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بود که امام خمینی(ره) با تدبیرالهی خود دستور به تشکیل بسیج دادند.

وی افزود: وقتی لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان این کشور به تسخیر درآمد دشمن شروع به اقداماتی مانند جنایت و ترور اشخاص نمود که حادثه تروریستی روز گذشته و شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده از این قبیل جنایات است.
 
جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: از بعد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسیج یک بازوی توانمند برای نظام و انقلاب بوده که مانع شکن و سدشکن روزهای سخت بوده است.

وی ادامه داد: بسیج در روزهای دفاع مقدس نیز در تمام لحظات و مراحل حضور چشمگیری داشت بطوری که یک سوم و یا به تعبیری ۸۰ هزار نفر از شهدا، بسیجی بودند.

نعمت‌الله باقری تصریح کرد: بسیج علاده بر دوران دفاع مقدس در حوزه‌های دیگری همانند پزشکی، جهادی، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی با بیش از ۸۰۰ پروژه اقتصادی تولیدی زود بازده در خوزستان حضور داشته است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص اقدامات جهادی بسیج طلاب خوزستان، بیان کرد: پس از شیوع کرونا هرکس به دنبال حفظ جان خود است اما بسیج پس از کادر درمان، قشری است که داوطلبانه اقدام به ضدعفونی، کمک به کادر درمان و رفع مشکلات نیازمندان با اجرای رزمایش کمک مومنانه نمود.

باقری عنوان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تا زمانی که بسیج و بسیجی است هیچ تهدیدی برای نظام وجود نخواهد داشت که همین یک رهنمود نیز برای بسیجی بودن کافی است.

وی ادامه داد: بسیج تا روزی که پرچم نظام به دست صاحب اصلی خود امام زمان(عج) نرسد، برقرار و پایدار خواهد ایستاد.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) وظیفه سپاه دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب است که بر اساس اصل اصالت محوری به مشکلات، نیازها و ماموریت‌ها در قالب حیطه وظیفه‌ای خود نگاه نمی‌کند بصورت تکلیف اقدام به انجام می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت جهانی و راهبردی بودن سپاه، اظهار کرد: بنای سپاه و پاسداران آن تقوای الهی است و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری سپاه به مسجد تعبیر می‌شود که افراد پاکی می‌توانند در آن نماز بخوانند.

نعمت‌الله باقری تصریح کرد: سپاه یک نهاد آرمانگرا و اعتقادمحور است که در آن اعتقادات یک فرمانده و یک نیروی جز با هم تفاوتی ندارد.

وی اذعان کرد: سپاه سیبل دشمنان است چراکه می‌بینیم در مقابل تحریم و زورگویی دشمن قرار می‌گیرد و حتی به عنوان تروریست خوانده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول