اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رزمایش کمک مومنانه همچنان در گچساران ادامه دارد/ توزیع 9700 بسته کمک معیشتی

فرمانده ناحیه مقامت بسیج گچساران گفت: تاکنون ۹ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی از سوی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

رزمایش کمک مومنانه همچنان در گچساران ادامه دارد/ توزیع 9700 بسته کمک معیشتی

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پس از گذشت هفت ماه از آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه، برگزاری این رزمایش در شهرستان نفت‌خیز گچساران کماکان ادامه دارد و به نظر می‌رسد همچنان باید شاهد همدلی میان مردم، سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی برای توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا در این شهرستان باشیم.

 رزمایش کمک مومنانه همزمان با نیمه شعبان در شهرستان گچساران آغاز شد و  این رزمایش کمک مومنانه و همدلی با نیازمندان به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب در خصوص اقدامات انجام شده در این رزمایش گفت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، تاکنون ۹ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی از سوی  ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود:  امروز باز هم با توزیع یک‌هزار بسته معیشتی به طور رسمی شاهد ادامه رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا و گوشت قرمز است.

نورایی نسب در ادامه تصریح کرد:  در روزهای آینده  و در مراحل بعدی نیز تمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: در راستای کمک های مومنانه تاکنون یک‌هزار بسته اقلام آموزشی ، کمک آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان خانواده های نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان توزیع شده است.

 به گزارش فارس، رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا، تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با مشارکت بسیج ناحیه گچساران، موسسات خیریه،موکب های اربعین،هیات های مذهبی و گروه های جهادی از نیمه شعبان در این شهرستان کلید خورد که همچنان توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول