اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ترور دانشمندان هسته‌ای حربه دموکرات‌ها برای تحمیل مذاکره است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دموکرات‌های آمریکا از ترورها اهدافی داشتند که مهم ترین آن اهداف، فشار بر جمهوری اسلامی ایران برای آمدن به پای میز مذاکره بود.

ترور دانشمندان هسته‌ای حربه دموکرات‌ها برای تحمیل مذاکره است

حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن عرض تسلیت شهادت محسن فخری  زاده اظهار داشت: پس از فتنه 88 (که خداوند متعال مسببین آن را اگر توبه نکرده اند نیامرزد)، ترور دانشمندان هسته ای کشور عزیزمان در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما درحالیکه جو بایدن معاون وی بود، صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: دموکرات‌های آمریکا از این ترورها اهدافی داشتند که مهم ترین آن اهداف، فشار بر جمهوری اسلامی ایران برای آمدن به پای میز مذاکره بود. به این منظور غرب پرستان و لیبرال‌های داخل کشور باید جامعه را از درون برای مذاکره با آمریکا آماده می‌کردند و در همین راستا نقش مسائل اقتصادی سالهای 1390 تا 1392 را هم فراموش نمی‌کنیم.

وی افزود: در سال 1392 و سرکار آمدن آقای روحانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سخرانی نوروزی خود در حرم مطهر رضوی، اسرائیل را تهدید فرمودند که اگر دست از پا خطا کند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد. حضرت آقا در پاییز همان سال از نرمش قهرمانانه سخن گفتند. نرمش قهرمانانه، نام کتابی است در خصوص صلح امام مجتبی( سلام الله علیه) که معظم له قبل از انقلاب اسلامی ترجمه کرده بودند و این نام را بر آن کتاب گذاشته بودند. ماحصل این کتاب این است که خیانت و فشار سرداران و همراهان امام حسن مجتبی (ع)، امام را مجبور به پذیرش صلح نمود؛ اگر نه رضایت واقعی آن بزرگوار لشکرکشی به سوی شام وعدم صلح بود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس مطرح کرد: درسال 1392 از سویی فشارهای اقتصادی و از سویی دیدگاه نادرست سیاسی دولت و حامیان او، نظام را پای میز مذاکره برجام کشاند و شد آن چه شد. آمریکا به خواست خود رسید و جمهوری اسلامی به طور کامل مغبون شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تصریح کرد: اما امروز در سال 1399، فشارهای سنگین اقتصادی بر کشور در اثر بی تدبیری و سوء مدیریت دولت، اندکی تحریمهای برخلاف برجام، انتخاب شدن معاون اوباما در آمریکا، آغاز ترور دانشمندان هسته ای برای باری دیگر، ادامه دیدگاه سیاسی نادرست آقای رئیس جمهور و تیم سیاسی او، سخنان غیر مسئولانه آقای روحانی در این روزها از جمله مواردی است که خدایی ناکرده می رود که برجام دیگری را رقم زند.

میرزایی بر همین اساس اضافه کرد: شهادت جناب محسن فخری زاده اولین هدیه جوبایدن به نتانیاهو و اولین علامت بایدن به لیبرال های داخل کشور است که دومرتبه از جهت داخل و خارج کشور آش شور، تلخ و تند دیگری را علیه ملت عزیز ایران و نظام بپزند.

وی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم عهدنامه بدتر از ترکمنچای به مردم تحمیل شود، عنوان کرد: به عنوان عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به آقای رئیس جمهور و تیم سیاسی ایشان هشدار می دهم که طرز کار شما را به دقت زیر نظر داریم و هیچ کس نباید در پازل و برنامه و نقشه از پیش طراحی شده توسط دشمنان مستکبر ایران اسلامی بازی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین امنیتی کشور  در خواست داریم که با آمران، عاملان و همه دست اندرکاران ترور شهید عزیز محسن فخری زاده برخورد سخت و پیشمان کننده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول