اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| حکم قاضی کوهچنار، مجرم را به صف مقابله با کرونا کشاند

یک قاضی در شهرستان کوهچنار به‌جای مجازات یک‌ساله برای متهمی که به جرم حمل مواد مخدر دستگیرشده بود او را موظف به ضدعفونی کردن روزانه سه مرتبه خودپردازهای سطح شهرستان کرد.

فارس من| حکم قاضی کوهچنار، مجرم را  به صف مقابله با کرونا کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در کنار تمام آسیب‌هایی که شیوع ویروس کرونا در جهان به‌ تمام اقشار و اصناف وارد کرد و همچنان نیز ادامه دارد، شاهد آن بودیم که ایرانیان برخاسته و با امید به شکست به میدان آمدند.

پزشکان در صف اول مبارزه ایستادند و در پشت آنها اقشار مختلف مردم از کارگر، کاسب، محصل و مهندس گرفته تا گروه‌های جهادی و مسئولین و... به صف شدند تا با مقابله، مبارزه و کاهش شیوع این ویروس منحوس، بار سنگین آسیب‌های تحمیل‌ شده را بکاهند.

هر کس به شکلی نقش‌آفرینی می‌کردند؛ مغازه‌داری با بستن درب مغازه خود، صاحب مغازه یا صاحب‌خانه‌ای با بخشش اجاره خود، خانه‌داری با دوخت ماسک و توزیع بین مردم، شخصی با توزیع بسته‌های حمایتی بین اقشار ضعیف و آسیب‌دیده و دیگری نیز با غسل و تدفین فوتی‌های کرونا و...

تمام اینها تنها چشم‌هایی از دریای همراهی هموطنان ما در روزهای سخت کرونا بود که باعث به اهتزاز درآمدن برگ زرین نوع‌دوستی و همدلی ایرانیان در کل جهان و درخشش این کشور اسلامی در آزمون کرونا شد.

در این روزهای سخت تحمیل‌ شده، دیدن و شنیدن همین اخبار بوده که حال خوشی را در ما تزریق و نوید تسریع در ریشه‌کن شدن این ویروس را می‌دهد.

به‌ طور مثال چندی پیش بود که سوژه‌ای در سامانه فارس من خبرگزاری فارس با عنوان «رای جالب یک قاضی به جای حبس در کوهچنار استان فارس» به ثبت رسیده بود، توجه مرا به خود جلب کرد که پس از باز کردن لینک کمپین با این خبر مواجه شدم که یک قاضی در شهرستان کوهچنار به‌ جای مجازات یک‌ ساله برای متهمی که به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده بود، او را موظف به ضدعفونی کردن روزانه سه مرتبه خودپردازهای سطح شهرستان با نظارت روسای بانک‌ها کرده بود.

به‌ واقع دیدن همین اخبار زیبا است که روزهای تیره کرونایی را روشن‌تر می‌کند و فرصت همدلی و انسجام را بین مردم و مسئولان فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول