اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ترور شهید فخری‌زاده نشان داد مذاکره با دشمنان حیوان صفت غلط و غیرعقلانی است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن محکومیت ترور شهید فخری زاده گفت: با نظام سلطه باید با زبان قدرت برخورد کرد و مذاکره با این چنین حیوان صفتانی از بنیان غلط و غیرعقلانی است.

ترور شهید فخری‌زاده نشان داد مذاکره با دشمنان حیوان صفت غلط و غیرعقلانی است

سجاد اسماعیلی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، با محکومیت اقدام تروریستی و ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان گفت: این واقعه جان سوز از چند جهت قابل تامل و پیگیری جدی است؛ یکی اینکه زبان نظام سلطه زبان قدرت است و بازیگران این نظام مبتنی بر توحش جز این زبان را نمی فهمند؛ شاید برای همین است که مذاکره با این چنین حیوان صفتانی از بنیان غلط و غیرعقلانی است. 

وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه من بعد ما دیگر دوگانه ای به اسم جهالت و خیانت نداریم. البته بعد از شهادت سرداراسلام حاج قاسم عزیز هم نداشتیم ولی باز گرد و غبار غفلت بعضی واقعیت ها را از یادمان برد. واقعیت دشمنی اسکتبار را عده ای توهم توطئه می خواندند اما امروز مسئله فرق کرده و اگر باز مسئولین ما بخواهند دم از مذاکره بزنند، دوگانه پیش روی شان، دوگانه خیانت و بی غیرتی است. 

این فعال دانشجویی تاکید کرد: مجلس بداند، صبر مردم انقلابی حدی دارد، از دولت که ناامیدیم و دیگر حنایش برای ما رنگی ندارد، چون از طرفی نه توان حل مشکلات معیشتی مردم را دارد و نه عزمی بر انجام آن و از طرف دیگر ظاهرا کمر بسته که دست قدرتمند امنیتی کشور را هم با پالس پیام های سازش و ذلت، ببندد. لذا مجلس باید هم با جدیت در مسئله هسته ای ورود کرده و رای به اخراج بازرسان آژانس و خروج از npt بدهد.  امروز مجلس در آزمونی سخت قرار دارد. 

وی ادامه داد: دستگاه های امنیتی هم باید بیش از پیش به مسئله نفوذ اهتمام ورزد.

اسماعیلی گفت:  شورای عالی امنیت ملی و سایر نهادهای امنیتی هم در حیطه وظایف خود باید به ریشه یابی سریع این اقدام ضدامنیتی پرداخته و پاسخی در خور به مسببان آن بدهند و بداند که اهمال و مماشات قطعا پایمال کردن خون این شهدای عزیز و زمینه ساز ریختن خون های بعدی خواهد بود. 

وی در پایان اظهار داشت: بعنوان عضو کوچکی از جریان دانشجویی باید بگویم که به کمک همه دانشجویان و جوانان عزیز و آزاده، تا تحقق انتقام سخت و بریدن کامل دست اجنبی ها و اجنبی پرست ها از این مملکت دست از مطالبه و پیگیری برنخواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول