اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 9 هزار عدد داروی غیرمجاز در زابل

فرمانده انتظامی زابل از کشف9 هزار و200 عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز در شهرستان زابل خبر داد.

کشف بیش از 9 هزار عدد داروی غیرمجاز در زابل

احمد ثمره حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی براینکه فردی سود جو، در مغازه خود واقع دربازار مرکزی زابل اقدام به نگهداری و فروش انواع قرص و داروی غیر مجاز می کند ، برسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از یک سری تحقیقات میدانی مغازه متهم را شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی صحت و سقم موضوع را بررسی کردند.

ثمره حسینی تصریح کرد: ماموران این فرماندهی پس از اطمینان از نگهداری داروهای غیرمجاز در مغازه متهم، با هماهنگی مقام قضائی و در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و در بازرسی از محل تعداد 9 هزار و200عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز را که فاقد مجوز قانونی از سازمان غذا و دارو بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به اینکه ارزش ریالی داروهای کشف شده توسط کارشناسان 200 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم 23 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول