اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع بسته معیشتی کمک‌های مومنانه بسیج در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در حال توزیع است که این کمک‌ها با همراهی خیران بیشتر می‌شود.

توزیع بسته معیشتی کمک‌های مومنانه بسیج در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سید جواد حسینی ظهر امروز در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج و سپاه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری برای ریشه‌کنی فقر و مواسات و همدلی از اولین روزهای شروع بیماری منحوس کرونا با یاری خداوند و کمک خیرین اقدام به توزیع کمک‌های مومنانه داشته است.

وی با بیان اینکه در این زمینه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طی چند مرحله توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه در شهرستان انجام شده است افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سپاه و بسیج اقدام به توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند شهرستان و خانواده‌های زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های بیماران کرونا و همچنین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: در این زمینه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در حال توزیع است که این کمک‌ها با همراهی خیران بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای هر کدام از این بسته‌ها ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است افزود: این بسته‌‌ها به همت و کمک خیران در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری شده است گفت: تا پایان سال این کمک‌ها ادامه دارد.

حسینی توزیع ۹۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان را از دیگر اقدمات برشمرد و گفت: قربانی ۲۹۰ راس گوسفند و توزیع گوشت گوسفندی در قالب بسته‌های پروتئینی، توزیع ۵۰ هزار قرص نان و تهیه و توزیع ۱۱۵ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی از دیگر اقدامات بسیجیان شهرستان ملایردر سال جاری بوده است.

وی تهیه ۳۸ سری جهیزیه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کمک در عرصه کشاورزی ۵۲ مهندس با ایجاد همگرایی بین علم روز و تجربه کشاورزان در بیش از ۱۵۶ روستا را در قالب ۲۵۰ هکتار کشت آبی و بیش از ۴۰۰ هکتار کشت دیم پوشش و... را نیز از دیگر اقدمات بسیجیان ملایر برشمرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول