اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

شهادت «محسن فخری زاده» جوانان ما را در مسیر پیروزی مستحکم‌تر خواهد کرد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت:‌ شهادت شهید فخری زاده نه تنها جوانان ما را ناامید نمی‌کند بلکه آن‌ها را در مسیری که مسیر پیروزی ملت ایران است مستحکم‌تر خواهد کرد.

شهادت «محسن فخری زاده» جوانان ما را در مسیر پیروزی مستحکم‌تر خواهد کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدجواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مراسم رونمایی محلول ضدعفونی کننده سطوح با تایید ماندگاری ۳۰ روزه زیگنوتر که در ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد، گفت: رونمایی از این محصول می‌تواند کمک بزرگی به رفع نیاز‌های مردم برای ضدعفونی سطوح و مقابله با ویروس کرونا کند، اما آنچه مهم‌تر از این دستاورد است استفاده از ظرفیت‌های داخلی و کسانی است که این محصول را تولید کرده اند و در واقع این افراد ادامه دهنده راه شهید فخری زاده هستند.

وی تصریح کرد: رونمایی از این محصول با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت از ترور شهید فخری زاده بیانگر این است که سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها در این کشور فراوان هستند و برای پیروزی و اعتلای ایران تلاش می‌کنند. به هر روی این محصول فقط یک فرآورده برای ضدعفونی نیست بلکه فرآیندی است که کمک می‌کند تا بتوانیم با اتکا به ظرفیت‌های داخلی مسائل کشور را حل کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه تولید این محلول ضدعفونی کننده نمونه‌ای از اعتماد به جوانان است، افزود: رهبر معظم انقلاب بار سنگین انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب را به دوش جوانان گذاشتند و حتما این مسیر با همت جوانان و با شتاب مضاعف طی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهادت فخری زاده نه تنها جوانان ما را ناامید نمی‌کند بلکه آن‌ها را در مسیری که مسیر پیروزی ملت ایران است مستحکم‌تر خواهد کرد گفت: جوانان خود را وارث خون شهید فخری زاده می‌دانند، چون خون این شهید بزرگوار گام‌های آن‌ها را در مسیر دانشی متعهد به انقلاب اسلامی و دانش متعهد به ملت ایران مستحکم‌تر خواهد کرد.

نیک روش در ادامه با طرح این سوال که چرا با وجود تدابیر امنیتی شهید فخری زاده مورد توجه دستگاه‌های جاسوسی و شبکه‌های عملیاتی کشور‌های غربی و به ویژه اسرائیل بوده و واقعا این شهید از چه ویژگی برخوردار بوده که تا این حد اهمیت داشته است، تصریح کرد: دلیل این اهمیت جان برکفی شهید فخری زاده برای ملت ایران بوده، چون او با توجه به اشرافی که بر بعد صلح آمیز فناوری هسته‌ای داشته از این مسیر کنار نکشید و علی رغم تهدیدات از میدان بیرون نرفت.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی از شهید فخری زاده به عنوان شهید سلیمانی عرصه هسته‌ای کشور نام برد که دیروز مهمان شهید سلیمانی شد، اظهار کرد: خون شهید فخری زاده مسیر را برای حرکت جوانان به سمت پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی روشن خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید زمینه تکثیر هسته‌های مسئله محور را با اتکا به دانش، تخصص و ظرفیت‌های علمی نظیر اساتید و زیرساخت‌هایی مثل آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌ها فراهم کنیم، اضافه کرد: ما امروز در بسیج دانشجویی با راه اندازی صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر از هسته‌های مسئله محوری که به فناوری و محصول مشخصی برای پاسخ به نیاز‌های مردم رسیده اند، حمایت می‌کنیم تا گوشه‌ای از مشکلاتی را که معمولا این هسته‌های نوپا با آن‌ها مواجه هستند کاهش دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول