اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شجاعی: ترور شهید فخری‌زاده با چراغ سبز بایدن توسط صهیونیست‌ها اتفاق افتاد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ترور شهید فخری‌زاده با چراغ سبز بایدن و توسط صهیونیست‌ها اتفاق افتاد والا صهیونیست‌ها به تنهایی جرأت ندارند چنین غلطی را مرتکب شوند.

شجاعی: ترور شهید فخری‌زاده با چراغ سبز بایدن توسط صهیونیست‌ها اتفاق افتاد

حجت‌الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده گفت: شهید فخری‌زاده یک سرمایه بزرگ علمی برای کشور ما بود و ترور وی این سرمایه عظیم را از ما گرفت اما دشمنان بدانند که ده‌ها دانشمند جوان دیگر راه شهید فخری‌زاده را با قدرت و قوت بیشتر ادامه خواهند داد.

وی افزود: عاملان ترور شهید فخری‌زاده باید هر چه زودتر شناسایی، دستگیر و مجازات شوند و بنده خود به طور جد پیگیر این موضوع خواهم بود.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: من مدتی را با شهید فخری‌زاده کار کرده‌ام، وی به مبانی انقلابی کاملا پایبند و عاشق امام و رهبری بود و ساعت‌هایی را خالی می‌گذاشت و در آن ساعت‌ها به مطالعه کتاب‌های امام(ره) می‌پرداخت و از جمله در مقطعی خود آن شهید به من می‌گفت کتاب عقل و جهل امام(ره) را دارد مطالعه می‌کند.

شجاعی خاطرنشان کرد: علاوه بر این شهید فخری‌زاده روحیه تحول‌خواهی در علم را داشت و معتقد به شکستن مرز علم و دانش بود و همواره در مرزهای علم اعم از علوم پایه و دفاعی حرکت می‌کرد که اگر این روحیه وی در دیگر مسؤولان ما به ویژه حوزه اقتصادی وجود داشته باشد، ما با این همه مشکلات در این بخش مواجه نخواهیم بود.

وی افزود: همان طور که گفتم این روحیه‌ای مثل روحیه شهید فخری‌زاده است که می‌تواند ما را به پیشرفت و توسعه برساند والا آنهایی که به نام مذاکره نقطه انفعال را برای ملت تجویز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند بدانند که این رویه نه تنها ما را به سرمنزل مقصود نمی‌رساند، بلکه باعث می‌شود دشمن جری‌تر شده و هیچ گونه رحمی هم به ما نداشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: کسانی که دائما بحث مذاکره با غرب را مطرح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، موضع آنها در قبال ترور شهید فخری‌زاده ببینند. غربی‌ها اگر کسی از دوستان آنها ترور شود، آن را ترور بد می‌دانند و اگر کسی از دشمنان آنها ترور شود آن را ترور خوب معرفی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و موضعی کاملا دوگانه در قبال این موضوع دارند.

شجاعی خاطرنشان کرد: کسانی که این موضوع را مطرح می‌کردند که با روی کار آمدن بایدن اوضاع بهتر می‌شود بدانند که شهید فخری‌زاده با چراغ سبز بایدن و توسط صهیونیست‌ها اتفاق افتاده والا بدون چراغ سبز آمریکا، صهیونیست‌ها جرأت ندارند مرتکب چنین غلطی را مرتکب شوند.

وی افزود: ترامپ امروز در جایگاهی قرار دارد که زمینه را برای اعمال فشار و تهدید هر چه بیشتر برای بایدن فراهم آورد و این کار را هم دارد انجام می‌دهد و کسانی که خوش‌بین به مذاکره با آمریکا و بایدن هستند بدانند که کسی که معمار و پایه‌گذار تحریم و فشار علیه ایران بوده هرگز به دنبال برداشتن فشار از ما نیست، بلکه رنگ و لعابی متفاوت تحریم‌ها را اعمال خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتم بایدن و تیم کاری او معمار و پایه‌گذار تحریم‌ها و فشارها علیه ایران بودند، چگونه چنین فردی با قدرت گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری می‌خواهد فشارها را از ما بردارد یقینا فشار را که برنمی‌دارد، بلکه تحریم‌ها نیز ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول