اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

براتی: بعد از مجمع عمومی اساسنامه جدید اجرایی خواهد بود/ یکی دو رای اشتباهی تکمیل نشده بود

رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال گفت: بعد از مجمع عمومی این اساسنامه اجرایی می‌شود، با تشکیل هیات رئیسه تاریخ مجمع انتخاباتی تعیین و از طریق دبیرکل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

براتی: بعد از مجمع عمومی اساسنامه جدید اجرایی خواهد بود/ یکی دو رای اشتباهی تکمیل نشده بود

به گزارش خبرگزاری فارس، احمدرضا براتی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همانطور که دیدید مجمع عمومی با وجود همه محدودیت‌های کرونا به صورت آنلاین و با مشارکت حداکثری و همینطور حضور نمایندگان کنفدراسیون آسیا و فیفا برگزار شد.

وی افزود: تمامی موارد مندرج در دستور جلسه با مشارکت حداکثری اعضا تصویب شد که در راس آنها می توان به اساسنامه فدراسیون فوتبال با ۷۰ رای اشاره کرد. البته یکی دو رای اشتباهی تکمیل نشده بود.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در خصوص اجرایی شدن اساسنامه تصریح کرد: بعد از مجمع عمومی این اساسنامه اجرایی می‌شود. با تشکیل هیات رئیسه تاریخ مجمع انتخاباتی تعیین و از طریق دبیرکل اطلاع‌رسانی خواهد شد و اطلاعیه مجمع و فراخوان ثبت‌نام از اعضا در اختیار اهالی فوتبال و اعضای مجمع قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های امروز همزمان با سالروز صعود تیم ملی به جام جهانی فرانسه بود که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. امیدواریم اتفاق امروز هم صعود دیگر برای فوتبال ملی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول