اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فروش مدال‌های قهرمانی برای «کمک مومنانه»/ تنها دارایی ورزشکار قهرمان سلماسی صرف کار خیر می‌شود

قهرمان تکواندو سال 2018 جهان گفت: مدال‌هایم را به فروش گذاشته‌ام که تمام مبلغ حاصل از آن به نفع خانواده زندانیان آسیب‌دیده در این ایام هزینه می‌شود.

فروش مدال‌های قهرمانی برای «کمک مومنانه»/ تنها دارایی ورزشکار قهرمان سلماسی صرف کار خیر می‌شود

کریم مقدم دارنده دو نشان برنز رقابت‌های جهانی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه،  اظهار داشت: مدال خود را برای حمایت از خانواده زندانیان در معرض فروش گذاشته‌ام که عواید ناشی از آن برای این قشر آسیب‌پذیر هزینه ‌شود.

وی با بیان اینکه بازیکن تیم ملی تکواندو هستم و موفق شدم در سال 2018 در مسابقات جهانی تکواندو که در کشور کره جنوبی برگزار شد دو مدال برنز را کسب کنم، تصریح کرد: تصمیم گرفته‌ام در تبعیت از روحیه پهلوانی بزرگان ورزش کشورمان مدال خودم را در معرض فروش قرار دهم تا از طریق عواید ناشی از آن برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌‌پذیر به ویژه خانواده زندانیان اهتمام شود.

مقدم اضافه کرد: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سرهنگ مجیدی اولین کسی بود که از این تصمیم من با خبر شد و از آن استقبال کرد و بلافاصله موضوع را با دادستان در میان گذاشتیم.

بازیکن تیم ملی تکواندو با بیان اینکه، سپاه، فرمانداری و اداره ارشاد شهرستان از این تصمیم استقبال کردند، عنوان کرد: تاکنون چندین جلسه برای پیشبرد هر چه بهتر این موضوع تشکیل شده است.

وی اذعان کرد:  این مدال جهانی تنها دارایی من است، ولی با این همه برای فروش آن تصمیم گرفته‌ام چرا که از نزدیک شاهد فقر، رنج و مشکلات بی‌پایان یک عده به ویژه خانواده زندانیان هستم.

مقدم ضمن قدردانی از رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان برای پیگیری این موضوع و به ثمر نشستن آن، خاطرنشان کرد: چنانچه رسانه‌های جمعی برای انتشار این رویداد ورزشی و خیرخواهانه اقدام کنند به طور قطع خیران زیادی در عرصه حاضر شده و در نهایت می‌توانیم خانواده‌های زیادی را از برکات این حضور جهادی بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول