اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بسیج رسانه: از همه سلایق برای نبرد رسانه‌ای بهره می‌گیریم

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در نبرد رسانه‌ای باید عملیاتی ورود کرد، ادامه داد: ما از همه‌ سلایق و اتفاقات رسانه‌ای برای بسترسازی استفاده کرده‌ایم.

بسیج رسانه: از همه سلایق برای نبرد رسانه‌ای بهره می‌گیریم

عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری که در جنگ رسانه‌ای قرار داریم، اولین قرارگاه رسانه ای کشور را در خراسان رضوی ایجاد کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در نبرد رسانه‌ای باید عملیاتی ورود کرد، ادامه داد: ما از همه‌ سلایق و اتفاقات رسانه‌ای برای بسترسازی استفاده کرده‌ایم، همچنین، با لطف همکاران و فعالین رسانه‌ای موفقیت‌های چشمگیری هم داشته‌ایم.

وی بیان کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی تعامل ویژه‌ای بین رسانه‌ها به برکت بسیج ایجاد شده است.

محمدیان با اشاره به اینکه ما راه‌اندازی کانون‌های متخصصین در خراسان رضوی را داشته‌ایم، متذکر شد: ۱۰ کانون در راستای استفاده از رسانه‌های بومی، محلی و منطقه‌ای در ایفای نقش در مدیریت افکار عمومی ایجاد شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه برای اینکه نبرد رسانه‌ای را به صورت جدی به عنوان اولویت اول مسؤولین داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری جریان رسانه، مسؤولین را با رسانه‌ها پیوند داده‌ایم و آنجا که نیاز بود مشکلات مردم را در چرخه نبرد رسانه‌ای که توسط شبکه‌های بیگانه مورد هجمه قرار می‌گرفت، به گوش مسؤولین رساندیم.

وی با بیان اینکه یکی از خلاءهای اساسی، نبود جشنواره تخصصی رسانه‌ای بوده است که جشنواره رسانه‌ای ابوذر را برگزار کردیم، تاکید کرد: امسال هم در خراسان رضوی پنجمین جشنواره در حال برگزاری است.

محمدیان گفت: ظرفیت رسانه‌های محلی و تاثیرگذار شناسایی و شبکه سازی آنها انجام شده و در قالب بانک جامع رسانه‌ای در شبکه مقابله با پدافند رسانه‌ای خراسان تاثیرگذارترین جبهه در کشور را داشته‌ایم که برای مقابله با شایعات و بعد روانی رسانه‌های بیگانه ایفای نقش کرده‌ایم. 

رئیس سازمان رسانه بسیج خراسان رضوی ادامه داد: در بحث کادرسازی سعی کردیم با آموزش‌های به روز توسط اساتید مجرب در تغییر و تحولاتی که در جبهه رسانه‌ای دنیا دارد اتفاق می‌افتد اصحاب رسانه را مجهز کنیم. 

وی گفت: استفاده ویژه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی را داشتیم و هر خبرنگار و هر فعال رسانه‌ای را مساوی با یک رسانه می‌دانیم که همه در فضای کاری و اخلاقی خود می‌توانند ایفای نقش کنند.

محمدیان اظهار کرد: با قوت در مقابله با جنگ رسانه‌ای پیش می‌رویم و امروز حرفی برای گفتن داریم، نگاهمان بر این است که قدرت‌مندترین جبهه رسانه‌ای را در خراسان رضوی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول