اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

گزارش فرماندار لردگان از بارش‌ها/ تردد در جاده‌ها روان و دستگاه‌های خدماتی آماده‌باش هستند

فرماندار لردگان با اشاره به بارش‌ باران و برف در این شهرستان، گفت: با وجود بارندگی‌های خوبی که داشته‌ایم جاده‌ها باز است و تردد روان و تاکنون هیچ مشکل ترافیکی نداشته‌ایم.

گزارش فرماندار لردگان از بارش‌ها/ تردد در جاده‌ها روان و دستگاه‌های خدماتی آماده‌باش هستند

ملک‌محمد قربان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بارش‌ باران و برف در شهرستان لردگان، گفت: با وجود بارندگی‌های خوبی که داشته‌ایم جاده‌ها باز است و تردد روان و تاکنون هیچ مشکل ترافیکی نداشته‌ایم.

فرماندار لردگان ادامه داد: قبل از آغاز بارش‌ها پیش‌بینی‌های لازم در جلسات مدیریت بحران صورت گرفته بود و بخشداران، دهیاران و شهرداران از آمادگی لازم برخوردار بودند.

وی افزود: نقاط آسیب‌پذیر شناسایی و در صورت وجود مشکل اقدامات لازم صورت گرفته بود و ماشین‌آلات شهرداری‌ها و راهداری به منظور خدمات‌رسانی در آمادگی کامل است.

اسکان در راه ماندگان در بخش منج

قربان‌پور اضافه کرد: اقدامات لازم در خصوص اسکان در راه ماندگان در شهر منج شهرستان لردگان با هماهنگی هلال‌احمر و دیگر ارگان‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تا صبح امروز در حدود 38 میلی‌متر بارش باران در شهرستان لردگان داشته‌ایم، عنوان کرد: جوی‌ها و مسیل‌ها قبل از آغاز بارش‌ها لایه‌روبی شده است که آب‌گرفتگی معابر را نداشته باشیم و تاکنون در این خصوص مشکل خاصی مشاهده نشده است.

بارش برف جزیی و سد گنج در وضعیت خوبی است

فرماندار لردگان گفت: بارش برف در گردنه‌های مله، چهارطاق و بخش رودشت این شهرستان بسیار جزئی بوده است اما در صورت ادامه‌دار بودن سرمای هوا شاهد افزایش بارش برف خواهیم بود.

وی با اشاره به وضعیت مناسب بندهای خاکی لردگان، افزود: در حال حاضر تنها یک سوم ظرفیت سد گنج تکمیل شده است در حالی که مخزن آن 150 هزار مترمکعب گنجایش دارد.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول