اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده مجلس خطاب به وزیر صمت: چرا با متخلفان گرانی بازار برخورد سریع و جدی نمی‌شود؟

دبیر فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در سوالی از وزیر صمت به وضعیت بازار آشفته انتقاد کرده که چرا با متخلفان ( اعم از تولیدکننده، واردکننده و عرضه‌کننده) برخورد سریع و جدی نمی‌شود؟

نماینده مجلس خطاب به وزیر صمت: چرا با متخلفان گرانی بازار برخورد سریع و جدی نمی‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی در سوال از وزیر صنعت با اشاره به اینکه بازار کشور، وضعیت آشفته‌ای را تجربه می‌کند، اظهار داشت: قیمت کالاها به صورت سرسام آور و روزانه افزایش می‌یابد و بسیاری از مردم قدرت خرید خود را از دست داده‌اند.

فتحی افزود: سفره مردم از هر زمان دیگری کوچک‌تر شده است و قیمت خودرو، کالای اساسی، لوازم خانگی و ... در مقابل چشم نهادهای نظارتی سر به فلک کشیده است.

نماینده مردم کردستان با بیان اینکه مردم مضطرب و نگران هستند و موضوع افزایش قیمت‌های نامتعارف نقل تمام محافل شده است، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی اصلی تنظیم بازار باید پاسخگوی وضع موجود باشد و باید به این پرسش مهم پاسخ دهد که چرا سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان مربوط، توان مقابله با افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها را ندارند؟

وی افزود: چرا با متخلفان ( اعم از تولیدکننده، واردکننده و عرضه‌کننده) برخورد سریع و جدی نمی‌شود؟ چرا بازار به حال خود رها شده است و تدبیری اندیشیده نمی‌شود؟ مردم در این حوزه از مسئولان ذیربط سوالات جدی دارند و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی اصلی تنظیم بازار باید پاسخگوی آنان باشند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول