اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ادارات کرمان تعطیل نیست/محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ادارات استان تعطیل نیستند ولی در شهرهای قرمز مقرر شد، مدیران دستگاه‌های اجرایی تصمیم بگیرند با حداقل کارکنان کارهای ضروری مردم را انجام دهند.

ادارات کرمان تعطیل نیست/محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بصیری در تشریح مصوبات امروز ستاد کرونای استان اظهار داشت: در این نشست مصوبات ستاد ملی مورد تاکید قرار گرفت از جمله ادامه طرح هوشمندسازی محدودیت‌ها که بر این اساس همه محدودیت‌هایی که هفته پیش اعمال شده بود در این هفته ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: در مورد ادارات دولتی مصوب شد همان طرح همچنان ادامه پیدا کند و ادارات تعطیل نیستند ولی در شهرهای قرمز مقرر شد مدیران دستگاه‌های اجرایی تصمیم بگیرند با حداقل کارکنان کارهای ضروری مردم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی طرح بسیار بزرگی است که همه اجزای طرح‌ها را در بر می‌گیرد، افزود: در این طرح تاکید بر محله‌محور و خانواده محور است و سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های اجرایی با کمک یکدیگر آن را انجام می‌دهند و از فرمانداران خواسته شد گزارش ویژه را در این زمینه آماده کنند.

بصیری ادامه داد: در حوزه اصناف با توجه به اینکه تعدادی از صنوف در فهرست مشاغل چهارگانه قرار نگرفتند و برایشان جای سوال است، به اتاق اصناف این ماموریت داده شد که با کمک کمیته اقتصادی این تطبیق را صورت دهد و جایگاه اینها را تعریف کنند که در کدام رده قرار می‌گیرند و تعیین تکلیف شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه گزارش‌هایی مبنی بر تجمعات از جمله آرامستان‌ها داشتیم، گفت: در این زمینه تعیین تکلیف شده به فرمانداران که تصمیم بگیرند و محدودیت‌ها را اعمال کنند.

وی با اشاره به ارشاد و تذکر رانندگان توسط نیروی انتظامی در ورودی‌ها خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص نمازهای جمعه هم مقرر شده شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان با ستاد کرونا تصمیم نهایی را در این رابطه بگیرند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول