اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بسیج الگوی گروه‌های مقاومت در عرصه بین‌الملل است

فرمانده سپاه جهرم گفت: هم اکنون بسیج به الگویی تبدیل شده است که گروه‌های مقاومت در دنیا ، جهت رسیدن به اهداف خود در مقابل دشمنان از این الگوهای مقدس تبعیت می‌کنند.

بسیج الگوی گروه‌های مقاومت در عرصه بین‌الملل است

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: غلامعلی احمدی جابری در یادواره شهدای شهرستان جهرم که به مناسبت هفته بسیج و در فضای مجازی برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون بسیج به الگویی تبدیل شده است که گروه‌های مقاومت در دنیا ، جهت رسیدن به اهداف خود در مقابل دشمنان از این الگوهای مقدس تبعیت می‌کنند.

وی افزود: ملت ما طبق شناختی که از فرهنگ ایثار و شهادت دارند، توانسته اند از انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) دفاع کنند چرا که اگر در دنیا مقتدر و سرافراز هستیم مدیون ایثارگری ایثارگران و جان فشانی‌ شهدای عزیزمان هستیم.

احمدی جابری بیان کرد: در توصیف شهدای والامقام بهترین جملات که طبق آیات قران نیز می‌توان به آن اشاره کرد این است که " در برابر مومنین خود را خار و در برابر دشمنان همچون کوه ایستاده اند" که این نشانه انسان‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی است که در راه خدا ، زندگی و جان خود را تقدیم کرد.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به اینکه یکی از راه های  مقابله با دشمنان ، افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی است اظهار داشت: هدف دشمن از بین بردن اسلام ناب محمدی و نظام جمهوری اسلامی است که با ادامه دادن راه شهدا و حرکت در مسیر و اطاعت از ولایت فقیه توسط شما جوانان، به یاری خدا ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول