اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

یک نفر از کوهنوردان گم‌شده در ارتفاعات تکاب پیدا شد/ جستجوی امدادگران برای یافتن سایرین

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان ‌غربی گفت: برابر اطلاعات به دست آمده سه کوهنورد اهل استان‌های گلستان، آذربایجان ‌شرقی و زنجان که روز پنج‌شنبه در هوای برفی برای صعود به کوه سه‌هزار و ۳۵۰ متری بلقیس به شهرستان تکاب سفر کرده ‌بودند، در ارتفاعات این کوه مفقود شدند.

یک نفر از کوهنوردان گم‌شده در ارتفاعات تکاب پیدا شد/ جستجوی امدادگران برای یافتن سایرین

امیر جعفرزاده در گفت ‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برابر اطلاعات به دست آمده سه کوهنورد اهل استان‌های گلستان، آذربایجان‌شرقی و زنجان که روز پنج‌شنبه در هوای برفی برای صعود به کوه سه‌ هزار و ۳۵۰ متری بلقیس به شهرستان تکاب سفر کرده ‌بودند، در ارتفاعات این کوه مفقود شدند.

وی ادامه داد: این کوهنوردان عصر پنج‌شنبه با وجود هوای برفی و کولاکی به ارتفاعات کوه بلقیس صعود کردند، اما از اواخر روز جمعه ارتباط آنها قطع شده و هیچ خبری از وضعیت آنها در دسترس نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ٢ تیم شامل تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر و هیئت کوهنوردی تکاب، بلافاصله پس از اطلاع از مفقود شدن این کوهنوردها وارد عمل شده و از ساعت 8 صبح روز شنبه عملیات جستجو برای یافتن آنها را آغاز کردند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات کوهستان برای یافتن این کوهنورها از چند مسیر مختلف به ارتفاعات کوه بلقیس صعود کردند که امروز ظهر یک نفر را در وضعیت سلامتی کامل پیدا کرده و عملیات جستجو برای یافتن 2 نفر دیگر همچنان ادامه‌ دارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول