اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

پیام تسلیت مدیرعامل ایران‌خودرو به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای، مجاهد و نخبه دفاعی کشور، دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ملت شهید پرور ایران و خانواده بزرگوار آن شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل ایران‌خودرو به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده

اخبار شرکت‌ها: به نقل از ایکو پرس، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای، مجاهد و نخبه دفاعی کشور، دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ملت شهید پرور ایران و خانواده بزرگوار آن شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت گفت.

در پیام فرشاد مقیمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ترور کوردلانه شهید والامقام، دکتر محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عزم ملت ایران در پیروی از مسیری که شهدای انقلاب آغاز کرده‌اند را راسخ‌تر خواهد کرد.

این ترور که به دست دشمنان قسم‌خورده ایران و عناصر مزدور و جنایت‌کار صورت گرفته، هیچ‌گونه خللی در اراده و عزم ملت برای پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مختلف دفاعی و صنعتی ایجاد نخواهد کرد؛ اعضای خانواده صنعت خودروی کشور در این مصیبت،‌ داغدارند، اما به پشتوانه خون پاک شهیدان سرفراز،‌ مسیر مقاومت و توسعه کشور را با انگیزه ای مضاعف ادامه خواهند داد. 

اینجانب شهادت این دانشمند گرانقدر را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ملت شهیدپرور و قدرشناس و خانواده گرانقدر ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و یقین می‌دانم که خون آن شهید سبب تقویت بیش از پیش ایران اسلامی در ادامه مسیر ظفر خواهد شد و دشمنان را بیش از گذشته نا امید خواهد کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول