اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش به یک سوژه عجیب در فوتبال بانوان؛ بازیکنان بم شیطنت کردند/ داخل رختکن بخاری بود

مدیر تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی گفت: بازیکنان شهرداری بم به خاطر این سوار آمبولانس شدند که دوری در زمین بزنند.

واکنش به یک سوژه عجیب در فوتبال بانوان؛ بازیکنان بم شیطنت کردند/ داخل رختکن بخاری بود

افسانه هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حاشیه‌های مطرح شده و اینکه اعلام شد بازیکنان شهرداری بم به خاطر گرما داخل آمبولانس رفته بودند تصریح کرد: من سرمای ارومیه را کتمان نمی‌کنم اما ما در رختکن بخاری داشتیم هر چند شاید به اندازه کافی گرم نبود.

وی افزود: با توجه به سردی هوا، برف‌های روی چمن مصنوعی یخ زده بود. چمن هم طبیعی نبود که بگوئیم برف آب می‌شود. نماینده فدراسیون از آمبولانس خواست تا داخل زمین شده به خاطر این که این یخ‌ها آب شوند. او حتی خودش کنار راننده نشست تا بگوید از کدام قسمت زمین عبور کند.

مدیر تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی یادآور شد: بعد از اتمام کار بازیکنان شهرداری بم هم وارد آمبولانس شدند تا یک دوری داخل زمین بزنند. من نمی‌گویم هوا سرد بود نبوده اما بازیکنان شهرداری بم بین دو نیمه وارد رختکن نشدند و در گوشه‌ای از زمین که نور آفتاب می‌تابید نشسته بودند. من فکر می‌کنم کمی شیطنت و حرف روی حرف شده است. شما می توانید حتی از سرمربی بم هم این موضوع را بپرسید.

هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که سرمربی بم اعلام کرده ۱۰ دقیقه پایان بازی نور کافی در ورزشگاه نبوده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مجموعه دست پیمانکار بوده و هنوز تحویل داده نشده بود به خاطر همین این مسائل پیش آمد.

هاشمی افزود: قبلا مشخص نبود که بازی باید زیر نور برگزار شود، از طرفی مسئول تاسیسات شهرستان دیگری بود. اگر مسابقه ما ساعت ۱۴ شروع می‌شد ساعت ۱۶ به اتمام می‌رسید و این شرایط پیش نمی‌آمد اما بازی با تاخیر آغاز شد.

مدیر همیاری آذربایجان غربی درباره بازی تیمش در نخستین مسابقه لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بازی خیلی خوبی بود و من از بازیکنانم راضی هستم اما این نکته را بگویم بازیکنان ما کم تجربه اما بازیکنان بم شناخته شده هستند. از طرفی ناهماهنگی‌هایی هم بود، به خاطر اینکه ما نمی‌توانیم بازی‌های دوستانه قبل از شروع لیگ داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا بارش برف و تاخیر در آغاز مسابقه روی عملکرد تیمش تأثیر گذاشته، گفت: ما فکر می‌کردیم بازی ساعت ۱۴ انجام شود به همین دلیل بازیکنان ما بدون ناهار از ساعت ۱۲ ورزشگاه بودند. هوا هم سردتر شده و نور کمتر بود. همه اینها تاثیر می گذارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول