اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر استاندار از اقدام بی‌نظیر دادستان تا برخورد با دهیار سهل‌انگار در نشست مسوولان دنا

فرماندار دنا گفت: در جلسه ویدئو کنفرانسی که با استاندار داشتیم از عملکرد مثبت دادستان دنا در زمینه برخورد با متخلفین کرونایی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر استاندار از اقدام بی‌نظیر دادستان تا برخورد با دهیار سهل‌انگار در نشست مسوولان دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، جلسه تشکیل قرارگاه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل فرمانداری دنا به ریاست عبدالحمید پناهی فرماندار برگزار گردید.

پناهی فرماندار دنا ضمن تبریک وتهنیت شهادت دانشمند بزرگ هسته‌ای دکتر محسن فخری‌زاده به دست عوامل تروریست آمریکایی، اسرائیلی دشمنان کینه توز و بزدل انقلاب اسلامی گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه نظارت دقیق‌تر بر عملکرد ادارات، نهادهای مردمی و خود مردم است که اعضای قرارگاه باید نظارت دقیقی بر عملکرد دستگاه‌های دولتی و مردم در زمینه کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

پناهی عنوان کرد: در بازدیدهایی که در هفته گذشته از بازار شهر پاتاوه داشتیم متاسفانه اکثر بازاریان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، اکثرا نسبت به ویروس کرونا بی‌توجه و سهل‌انگار بودند، عده زیادی اصلا برایشان مهم نبود در چه شرایط خطرناکی هستند، علائم هشدار دهنده برای کرونا وجود نداشت که با هماهنگی دادستانی  تعدای از آنها پلمب گردید و یک نفر هم بازداشت شد که این موضوع بر اثر سهل انگاری و ضعف دستگاه های نظارتی است و در صورت تکرار چنین وضعیتی قطعا مدیر و اداره مربوطه به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

فرماندار دنا گفت: جا دارد تقدیر و تشکر ویژه از دادستان مردمی و پرتلاش شهرستان دنا داشته باشیم که تاکنون بالاترین همکاری و تعامل  را با ما و بقیه نهادها داشته‌اند.

پناهی در ادامه گفت: در جلسه ویدئو کنفرانسی که هفته گذشته با دکتر کلانتری استاندار داشتیم ایشان تقدیر و تشکر فراوانی از دادستان زحمتکش و پای کار شهرستان دنا داشتند و عنوان کردند که دادستان دنا اولین دادستانی بود که با شجاعت اولین دستور بازداشت ارکستر و پدر عروس را دادند و همچنین ایشان اولین دادستان در کشور بودند که  دستور بازداشت سه شهروند متخلف بدون ماسک را صادر کردند که این چنین افراد شجاعی جای تقدیر و تشکر دارند و قطعا مراتب تقدیر و تشکر ما به دادستان کل کشور آقای منتظری اعلام خواهد شد.

این مسئول گفت: تمامی ادارات باید نسبت به رعایت قوانین و مقررات و پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند و با جدیت به این مسأله بپردازند، سهل انگاری نکنند،کم کاری نکنند، وقت بیشتری برای این موضوع بگذارند، بخشداران و دهیاران هم باید با نظارت های بیشتری همچون گذشته برای کاهش انتشار ویروس کرونا تلاش کنند، متخلفان را به ما معرفی کنند تا ما هم بدون تعارف آنها را به دستگاه قضایی معرفی کنیم.

دهیاری که تست کرونایش مثبت بوده ولی متاسفانه آزادانه در سطح شهر و روستا تردد کرده مطمئن باشد که به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

پناهی گفت: دهیاران و بخشداران ما از اول شیوع ویروس کرونا تا کنون چندین مرتبه نسبت به ضدعفونی روستاها،گلزار شهداء، معابر و خیابان ها اقدام کردند،کمک های معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند، بسته های بهداشتی بین مردم بردند و همه جوره پای کار بودند ولی  یکی از دهیاران که تست کرونای مثبت داشته متاسفانه آزادانه در سطح شهر و روستا تردد کرده است و مطمئن باشد که به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد چرا که باعث  بدنامی جامعه دهیاران شده است.

فرماندار دنا اظهار داشت: شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی سعی کنند تابلوهای علائم هشدار دهنده وضعیت ویروس کرونا را در کل سطح شهر و روستاها نصب کنند تا مردم بیشتر آگاه شوند.

پناهی گفت: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان ما زرد است ولی هنوز تصمیم بر این است که مدارس شهرستان دنا همچنان تعطیل باشند و در فضای مجازی تدریس کنند چرا که یک  خطری جدی که آنها را تهدید می کند وجود ۳۵درصدی معلمانی است که از یاسوج به سی سخت می آیند واین خود زنگ خطری بسیار جدی برای دانش آموزان است ولی در این شرایط آموزش و پرورش هم نباید بی خیال باشد و کارگروهی برای نظارت بر کار معلمان تشکیل دهد و از آنها نتیجه تدریس آنلاین در فضای مجازی را بخواهد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول