اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ابتلای 37 هزار و 186 زنجانی به کووید 19

از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، ابتلای 37 هزار و 186 زنجانی به کووید 19 ثابت شده است که ابتلای 333 نفر از آن‌ها جزو گزارش روز بوده است.

ابتلای 37 هزار و 186 زنجانی به کووید 19

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اعمال محدودیت‌های کرونایی که هشتمین روز خود را پشت سر گذاشته با هدف کنترل و قطع زنجیره انسانی شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی و اجرا شده است، که شواهد بیانگر رعایت این محدودیت‌ها توسط اصناف به ویژه در مراکز تجاری است.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 5 هزار و878 نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 4 هزار و 726 نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر اساس همین گزارش آمار بیماران سرپایی به کووید 19 از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی 31 هزار و 308 مورد بوده است که 286 مورد از آن‌ها طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به 37 هزار و 186 نفر رسیده است.

در حال حاضر 589 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 47 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین مشکوک 16 هزار و 707 نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا 911 نفر جان خود را از دست داده‌اند که 10 نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول