اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان می‌دهد جمهوریخواه و دموکرات تفاوتی ندارند

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای در دوره اوباما و ترامپ نشان می‌دهد جمهوریخواه و دموکرات هیچ تفاوتی ندارند.

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان می‌دهد جمهوریخواه و دموکرات تفاوتی ندارند

احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند ایرانی به دست تروریست‌ها اظهار داشت: شهید فخری‌زاده دانشمند ارشد هسته‌ای ما و در واقع محور صنایع هسته‌ای موشکی بودند که رژیم صهیونیستی سال‌ها دنبال ترور ایشان بود و نخست‌وزیر صهیونیستی نام ایشان را رسماً برده بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ادامه داد: این که چه می‌شود در ادامه ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و کمتر از یک سال دوباره در این روزها و در این شرایط، سرویس‌های جاسوسی آمریکایی اسرائیلی و نیروهای مورد حمایت آن‌ها در قلب تهران چنین اجازه‌ای را به خودشان می‌دهند که دست‌درازی کنند و چنین تروری انجام دهد، اثبات‌کننده فرمایشات امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای است که آمریکا و رژیم اسرائیل اعتقادشان صرفا به نابودی و براندازی نظام اسلامی در کشور ما است.

ارکانی تأکید کرد: برای آن‌ها هدف یکی است و فرقی نمی‌کند کدام حزب و جریان در آمریکا به سر کار بیاید، دموکرات و جمهوری‌خواه بعد از انقلاب چه تفاوتی با هم داشته‌اند؟ تمام این ترورها، سرکوب‌ها، کشتارها در همه دنیا و در منطقه ما و حتی ترورها، تحریم‌ها و جنگ‌ها به کشور ما همه توسط جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها بوده است. در دوره ریاست جمهوری اوبامای دموکرات که اتفاقا همین جوبایدن معاون اول او بود دانشمندان هسته‌ای ما ترور شدند و امروز هم در انتهای دوره ترامپ جمهوریخواه و روی کار آمدن جوبایدن دموکرات بازهم دانشمند ارشد هسته‌ای ایران ترور می‌شود. روسای جمهور آمریکا همگی قاتل و طرفدار تروریسم هستند و هیچ تفاوتی ندارند. 

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: ساده‌ها و نادان‌هایی که فکر می‌کنند در کشوری چون آمریکا این حزب با آن حزب هدفش نسبت به جمهوری اسلامی متفاوت است به نظرم باید بروند یک دوره جامعه‌شناسی و تاریخ سیاسی کشور آمریکا، جهان و منطقه را در کلاس‌های درس بگذرانند، تا درک کنند که در روش‌های آدم‌کشی، ترور، قتل و جنایت فرقی بین این دو حزب نیست و هدف هر دو براندازی و نابودی جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: این ترور ناجوانمردانه هم جلوه دیگری از همین روش رسیدن به هدف اصلی آمریکا است و متأسفم برای کسانی که می‌دانند از گدایی مذاکره با آمریکا جز پالس ضعف، زبونی، تسلیم و تشویق دشمن به هجوم بیشتر به سمت کشور دریافت نمی‌شود.

ارکانی افزود: این نگاه‌ها در ادامه همان نگاهی است که پالس تسلیم و خالی بودن خزانه در برابر آمریکا را نشان داد که امروز آمریکا و نظام سلطه آن‌قدر جری شود که دست به ترور ارشدترین سربازان این نظام مانند سردار شهید سلیمانی و دانشمند شهید فخری‌زاده بزند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ تاکید کرد ورق برگشته است و کاسبان مذاکره در باتلاق وعده‌های پوچ خود دست و پا می‌زنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول