اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ترور شخصیت‌های هسته‌ای برجسته ایران، آخرین دستاویز نظام پوشالی سلطه است

نماینده مردم داراب و زرین دشت طی بیانیه‌ای ترور شهید عالی رتبه هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد و گفت: ترور شخصیت‌های هسته‌ای برجسته ایران، آخرین دستاویز نظام پوشالی سلطه است.

ترور شخصیت‌های هسته‌ای برجسته ایران، آخرین دستاویز نظام پوشالی سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی شهادت دانشمند عالی رتبه هسته‌ای کشورمان، نماینده مردم داراب و زرین دشت، بیانیه‌ای صادر کرده است که شرح آن را در زیر می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

ترور ناجوانمردانه ی دانشمند عالی رتبه و مدیر ارزشمند حوزه دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده بار دیگر پرده از چهره کریه نظام سلطه برداشت.

امنیت، مهم‌ترین کلیدواژه استواری ملت بزرگ  ایران، در سرزمین ناامن و آشوب‌خیز خاورمیانه‌ است که موجب گشت  تا استقلال، اسلامیت  و جمهوریت، این نماد عزت ملت ایران را تسلیم توطئه‌های دشمنان نکنیم. 

دفاع از امنیت، افزایش توان دفاعی و تقویت صنایع دفاعی، همواره از مهمترین اولویت‌های علمی کشور بوده است. 

ترور شخصیت‌های برجسته‌ی هسته‌ای ایران که پروژه‌ دیرینه و آخرین دستاویز نظام  پوشالی  سلطه بوده نیز نشان می‌دهد که  دیرزمانی است که دشمن زبون، سودای  توقف مسیر علمی، توان دفاعی و نظامی کشور را در ذهن مریض خود دنبال می کند.

هرچند، به فضل خدا، چیزی جز شکست  نصیب او نگردیده است، اما به ترورهای کور و به دور از معیارهای انسانی و بشری و حذف فیزیکی سرمایه‌های انسانی و علمی کشور می پردازد.
 
ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای کشور و از بلندپایه‌ترین مدیران و مجریان صنایع دفاعی کشور، نشان رسمی و مهر تاییدی بر ناکارآمدی و شکست دشمن دربرابر پشرفت کشور است. 

دریغ که ایران یکی از فرزندان پارسا، نجیب، گم‌نام و بی‌بدیل خود را از دست داد، اما بی‌اغراق باید عرض کنم  این آب و خاک از دیرباز بوی استقامت می‌دهد.

فرزندانی با مرام و سلوک شهید فخری‌زاده که هرکدام در سنگرهای علم و ایمان، مجاهدت‌ها و رشادت‌های وصف‌ناشدنی برای اعتلای کشور در ساحت علم و امنیت داشته‌اند. 

برای عزت ایران و ایرانی سربلند و مستقل به صحنه آمده‌اند و بی بدیل رخت بر بسته‌اند و ما را با اندوهی تسلی‌ناپذیر تنها گذاشته‌اند. 

فرزندانی که در لباس رزم و در کسوت جهاد علمی با جان و دل ایران را از گزند دشمنان در امان نگه‌داشتند. 

و اینک رسالتی بر ماست تا با زنده نگه داشتن نامشان و پیگیری رسمشان، در فتح قله‌های دانش و بالندگی سرزمین اسلامی در جهان، پیام روشنی به زورگویان و بندگان قدرت در سراسر جهان بدهیم و بگوییم عزت ایرانی توقف ناپذیر است و فرزندان ایران سرمایه‌های ناتمامی‌ هستند که دسیسه‌ های نخ نما و  قدرت پوشالی شما، یارای برابری با ایمان و مجاهدت‌های آنان را نخواهد داشت.

و اما، بر دستگاه های امنیتی فرض است تا بر اساس دستور مقام معظم رهبری، در شناسایی و برخورد قاطع با عاملان این ترور ناجوانمردانه و نیز صیانت از سرمایه های علمی و انسانی کشور از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

محمد جواد عسکری
نماینده مردم شریف داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ ن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول