اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پیام نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در محکومیت ترور شهید فخری زاده

در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی این اقدام مذبوحانه را محکوم کرد.

پیام نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در محکومیت ترور شهید فخری زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی این اقدام مذبوحانه را محکوم کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام آورده است: شهادت مظلومانه دانشمند خدوم و برادر بزرگوار و با فضیلت و شهید عزیز مرحوم دکتر "محسن فخری زاده" به دست جنایتکاران تروریست همزمان با سالروز شهادت فرزانه عزیز و بزرگوار مرحوم دکتر "شهریاری" که عمر ارزشمند خود را در راه خدمت و پژوهش و تحقیقات، توسعه علمی و فناوری دفاعی کشور و تربیت شاگردان برومند و وفادار صرف کرده و در شرایط سخت کووید ۱۹ برای پیشگیری و تولید واکسن نیز گام‌های بلند و قابل تقدیری برداشته و منشاء آثار و برکات فراوانی بوده است را به فرماندهی معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله، نیروهای مسلح و همکاران ایشان در وزارت دفاع و خانواده بزرگوار و مکرم آن رحیل الی الله تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و حشر با شهدای اسلام و برای بازماندگان مکرم ایشان صبر و اجر و برای اسلام و امت اسلامی عزت، پیروزی و سربلندی مسئلت می نمایم.

این پیام میافزاید: بدون تردید خون این شهید، ملت بزرگ ما را در راه اسلام و نظام اسلامی و مقابله با توطئه‌ها و توطئه گران مقاوم‌تر و مصمم تر خواهد کرد و شاگردان و تربیت یافتگان مکتب امام راحل(رض) راه سرداران و استادان و بسیجیان و فداکاران شهید را با تمامی وجود تداوم خواهند بخشید و هرگز نه خسته می‌شوند و نه مرعوب و نه تسلیم.

در این پیام آمده است: بدون تردید تا ام الفساد قرن، رژیم غاصب و مزدور صهیونیستی و عمال جنایتکار او در منطقه شرارت می‌کنند، هر روز شاهد این قبیل جنایات وحشیانه و ددمنشانه و ترور بهترین فرزندان اسلام و قرآن و اهل بیت علیه السلام خواهیم بود و البته تا این کانون خباثت، جنایت، ترور و توطئه و فساد در قلب دنیای اسلام حضور دارد دنیای اسلام رنگ آرامش نخواهد دید.

این پیام میافزاید: امید است دستگاه‌های ذیربط با توکل بر خدا زمینه‌های فعالیت خیانتکاران اسرائیلی و آمریکایی و نفاق را قطع نموده و انتقام پاکان و پاکیزگان را از جنایتکاران بگیرند و به تروریست های وحشی و جنایتکار صهیونیستی اجازه تکرار این قبیل جنایت‌ها را ندهند. خداوند اسلام و مسلمانان را نصرت عنایت فرماید و شر جباران را به آنها برگرداند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول