اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دومین رزمایش علمی با نام شهید فخری زاده در لرستان برگزار شد/ رونمایی از اولین کتاب هوشمند

مسوول موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام لرستان با بیان اینکه امروز نیز دومین مرحله رزمایش به یاد ۲۲۰۰ شهید شهرستان خرم‌آباد و با نام شهید فخری دانشمند هسته‌ی برگزار شد، عنوان کرد: بنا داریم در تمامی شهرستان‌ها به ازای تعداد شهید هر شهرستان بسته‌های لوازم التحریر و کاربرگ توزیع کنیم.

دومین رزمایش علمی با نام شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سجاد فهیمی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهداف موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام اظهار کرد: برگزاری دوره نخبه‌گی و پرورش نیروهای نخبه در سطح اجتماع در راستای تقویت بنیه علمی کشور مهمترین هدف موسسه علمی آموزشی رزمندگان است.

وی با بیان اینکه موسسه علمی آموزشی رزمندگان ظرف سال‌های گذشته در لرستان راکد بوده ، عنوان کرد: با فعالیت مجدد موسسه رزمایش علمی کمک آموزشی به یاد ۶۳۰۰ شهید استان برگزار شد.

مسوول موسسه علمی رزمندگان اسلام لرستان گفت: هدف از برگزاری این رزمایش تقویت علمی و کمک به خانواده‌های محروم است.

فهیمی ادامه داد: چهارشنبه گذشته در شهرستان سپیددشت ۳۵۵ پک و  لوازم التحریر به یاد ۳۵۵ شهدای این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز دومین مرحله رزمایش به یاد  ۲۲۰۰ شهید شهرستان خرم‌آباد و با نام شهید فخری دانشمند هسته‌ی برگزار شد، عنوان کرد: بنا داریم در تمامی شهرستان‌ها به ازای تعداد شهید هر شهرستان بسته‌های لوازم التحریر و کاربرگ توزیع کنیم.

مسوول موسسه علمی رزمندگان اسلام لرستان گفت: کاربرگ‌های ذکر شده به گونه‌‌ی طراحی شده که دانش آموز بدون نیاز به معلم درسش را تقویت کند.

فهیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری آزمون پایه ششم اشاره کرد و گفت: در این آزمون سی نفر برگزیده هر شهرستان تا ورود به دانشگاه از خدمات علمی، آموزشی و مشاوره به طور رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: برگزاری لیگ علمی پایا در متوسطه اول از دیگر خدمات موسسه علمی رزمندگان است که نفرات اول تا رفتن به دانشگاه پشتیبانی می‌شوند.

رونمایی از اولین کتاب هوشمند در هفته بسیج از دیگر مواردی است که مسوول موسسه مطرح و گفت: قیمت این کتاب ۱۵۰ هزار تومان است اما ما به دنبال این هستیم با کمک خیرین این کتاب به طور رایگان در مناطق محروم توزیع شود.

وی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه دید ما نسبت به همه دانش آموزان عدالت محور است، خاطر نشان کرد: آزمایش‌های موسسه در مناطق محروم برگزار شده است.

گفتنی است در این جلسه یاسر بسطامی به عنوان روابط‌ عمومی موسسه معرفی شد.

انتهای پیام/ 85025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول