اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مصرف گاز زنجانی‌ها از ۸ میلیون و ۶٠٠ مترمکعب گذشت/ مصرف گاز امسال همانند سال گذشته

رئیس اداره روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه مصرف گاز از ۸ میلیون و ۶٠٠ مترمکعب گذشته است، گفت: مصرف گاز زنجانی‌ها همانند سال گذشته است.

مصرف گاز زنجانی‌ها از ۸ میلیون و ۶٠٠ مترمکعب گذشت/ مصرف گاز امسال همانند سال گذشته

نادر رابطی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا، مردم ضمن توجه به مصرف بهینه گاز از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کنند. 

رئیس اداره روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان از خطر استفاده نادرست از وسایل گرمازا و بروز مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن یاد کرد و افزود: این حوادث خسارات جبران ناپذیری چون از دست دادن عزیزان را به همراه دارد.

وی بیان کرد: عدم توجه کافی به نصب صحیح وسایل گاز سوز و باز نبودن مسیر دودکش‌ها، استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد، عدم توجه به تهویه مناسب هوا و تأمین اکسیژن مورد نیاز وسایل گازسوز از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث گازگرفتگی است.

رابطی با اشاره به اینکه ۲۱ شهر و ۵۹۳ روستای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، افزود: هم‌اکنون میانگین بهره‌مندی خانوارهای زنجانی از گاز طبیعی به ۹۶ درصد رسیده است.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۴ هزار خانوار شهری به صورت ۱۰۰ درصدی در سطح استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، تصریح کرد: ۱۰۷ هزار خانوار روستایی استان شامل ۸۷.۹ درصد نیز از این نعمت برخوردار هستند.

وی با اشاره به مصرف بیش از ۸ میلیون و ۶٠٠ هزار مترمکعب گاز طبیعی عنوان کرد: این آمار همانند سال گذشته بوده و تغییر چندانی نداشته است.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول