اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشریح طرح محله‌محور شهید سلیمانی در دیشموک

بخشدار دیشموک اجرای طرح محله‌محور شهید سلیمانی در دیشموک برای مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

تشریح طرح محله‌محور شهید سلیمانی در دیشموک

صفا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیشموک با بیان اینکه طرح شهید قاسم سلیمانی از امروز در دیشموک در دستور کار حوزه بسیج، بستر درمانی دیشموک و بخشداری عملیاتی شده و در دستور کار قرار گرفته؛  اظهار کرد: طرح شهید قاسم سلیمانی یک طرح عملیاتی است که جهت  جلوگیری از انتقال ویروس کرونا خانه به خانه و روستا به روستا که هر خانواده به عنوان یک پایگاه سلامت خواهد بود.

بخشدار دیشموک گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در دیشموک متشکل از سه گروه عملیات مراقبتی، نظارتی و حمایتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با همکاری بستر درمانی و حوزه بسیج مقاومت فعالیت‌های خود  را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه تا به حال در خصوص اجرای این طرح دو جلسه با معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه و جلسه‌ای دیگر در حوزه سپاه داشتیم بیان کرد: روال به این منوال است که بخشدار به عنوان فرمانده حوزه عملیات و بستر درمانی و حوزه بسیج سه عضو اصلی ارکان تشکیل دهنده این طرح هستند.

حبیبی گفت: 3 گروه در دیشموک تشکیل و شروع به کار خواهند کرد و در روستاهای اطراف هر روستا یک گروه متشکل از دهیار و خانه‌بهداشت و یک عضو معتمد از روستا یا شورا این طرح را عملیاتی خواهند کرد.

بخشدار دیشموک گفت: در این طرح گروههای عملیاتی بر حسب وظیفه محول شده مثل عملیاتهای مراقبتی، نظارتی و حمایتی که از ارکان مهم مسوولیت هر گروه می‌باشد از امروز در شهر دیشموک و روستاهای اطراف اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح جهت اگاهی‌سازی و قطع زنجیره کرونا خانه به خانه و روستا به روستا بسیار موثر است و در صورت شناسایی افراد کرونایی در راستای فرهنگ‌سازی با همکاری بستر درمانی به قرنطینه تشویق خواهند شد.

حبیبی گفت: امیدوارم در این طرح مردم با گروههای تشکیل شده همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا در منطقه دیشموک باشیم.

وی اذعان کرد: این طرح به مدت 4 ماه در بخش دیشموک اجرا می‌شود طرح یک طرح قرارگاهی است.

حبیبی گفت: تمام دهیاران را ملزم به همکاری با مرکز سلامت در جهت جلوگیری از انتقال کرونا کردیم و امیدوارم این همکاری در راستای رفع این مشکل حاد در منطقه دیشموک باشد.

وی متذکر شد: تمام ادارات دیشموک در خصوص تامین نیروی انسانی و تامین خودروی لازم تمهیدات لازم را در راستای اجرای  این طرح به کار خواهند گرفت.

انتهای پیام/82027

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول