اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رهبر حزب وطن ترکیه: مرحوم فخری‌زاده شهید همه ماست

رهبر حزب وطن ترکیه با محکوم کردم اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری‌زاده گفت که مرحوم فخری‌زاده شهید همه ماست.

رهبر حزب وطن ترکیه: مرحوم فخری‌زاده شهید همه ماست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دوگو پرینچک» رهبر حزب وطن ترکیه در بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید «محسن فخری زاده» را محکوم کرد.

وی در پیام توییتری خود با انتشار بیانیه حزب وطن ترکیه نوشت: «مرحوم فخری زاده شهید همه ماست. ما در صفی واحد با کشور برادر، ایران هستیم. ترور گرگان وحشی اما رو به موت آمریکا و اسرائیل را تقبیح و محکوم می‌کنیم.»

رهبر حزب وطن ترکیه بیانیه این حزب را منتشر کرد که به شرح زیر می‌باشد:

«با قلبی از غم و اندوه خبر شهادت آقای محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشور برادر جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردیم.

این جنایت یک اقدام تروریستی است که منعکس کننده درماندگی اسرائیل و امپریالیسم رو به افول آمریکایی در غرب آسیا، قفقاز و هر نقطه‌ای از جهان است. ما این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم.

آقای محسن فخری زاده، شهید همه ما هستند. مبارزه‌ای که ایشان با از جان گذشتگی در برابر امپریالیسم آمریکایی و تروریسم اسرائیلی در پیش گرفتند برای همه ما الگو و سرمشق است.

به نمایندگی از ملت ترکیه و حزب وطن، خود را در غم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران شریک دانسته و این واقعه را تسلیت عرض می‌کنیم.»

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز گذشته (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول