اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سازمان انرژی اتمی: دانشمندان صنعت هسته‌ای مسیر اقتدار کشور را با قدرت مضاعف طی خواهند کرد

سازمان انرژی اتمی در سالروز شهادت شهید شهریاری اعلام کرد: مستکبران جهانی بدانند دانشمندان صنعت هسته‌ای بر مبنای تدابیر و راهبرد نظام جمهوری اسلامی، مسیر اقتدار کشور را با قدرت مضاعف طی خواهند کرد و راه این شهید و سایر شهدا ادامه دار خواهد بود.

سازمان انرژی اتمی: دانشمندان صنعت هسته‌ای مسیر اقتدار کشور را با قدرت مضاعف طی خواهند کرد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سازمان انرژی اتمی امروز هشتم آذر ماه و در دهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای مجید شهریاری در صفحه توئیترش اعلام کرد: هشتم آذر ۱۳۸۹ یادآور اقدام سخیفانه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در ترور تئوریسین و پایه گذار غنی سازی ۲۰ درصد صنعت هسته‌ای ایران است.

این سازمان می‌افزاید: شهید شهریاری با علم و ایمان وصف ناپذیر خود، استیصال بدخواهان این سرزمین در تضعیف ایران سرفراز را به ارمغان آورده بود.

در این توئیت آمده است: مستکبران جهانی بدانند که دانشمندان صنعت هسته‌ای بر مبنای تدابیر و راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران و بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت، مسیر اقتدار این کشور را با قدرت مضاعف طی خواهند کرد. راه این شهید بزرگوار و سایر شهدای گرانقدر ادامه دار خواهد بود.

*صالحی درباره شهید شهریاری چه گفت؟

پیش از این نیز علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در اظهاراتی درباره شهید شهریاری عنوان کرد: شهید شهریاری بعد از آنکه فارغ التحصیل شد استاد دانشگاه شهید بهشتی شد و ایشان در زمان شهادت یکی از برجسته‌ترین علمای هسته‌ای کشور بود.

وی افزود: یک بار خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودم، ایشان فرمودند شما از شهادت شهید شهریاری خیلی متاثر شدید، داستان شهریاری چه بود گفتم حضرت آقا بدون غلو عرض می‌کنم اگر ما به شهید شهریاری در علم هسته‌ای و فناوری هسته‌ای ۱۰۰ بدهیم، بهترین کسی که بنده در ایران می‌شناسم اگر بخواهم به آن نمره بدهم به زحمت ۵۰ می‌دهم و چنین فاصله‌ای بین شهید شهریاری و دیگران بود.

صالحی بیان کرد: شهید شهریاری خیلی خودساخته و خیلی کار کرده بود و آن هم در علم و فناوری که جایی در خارج نیست که آموزش دریافت کنید و همه باید از درون بجوشد.

 

 

به گزارش فارس، روز گذشته (جمعه هفتم آذر ماه) نیز عناصر تروریست مسلح شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول