اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ترور شهید فخری‌زاده، سند مظلومیت مردم ایران است

سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه بازدارند و ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

ترور شهید فخری‌زاده، سند مظلومیت مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: بار دیگر دشمنان و عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرورانگیز شهید محسن فخری زاده در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام‌بخش تربیت‌یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در دانشگاه‌ها و مراکز عالی علم و فن‌آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت‌های شگفت‌آور دیگر در آینده پیشِ‌رو خواهد بود.

دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه باز دارند و ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت ایران و خانواده این شهید عزیز عهد و پیمان می‌بندد که لحظه‌ای از یاد و راه این شهید غفلت ننموده و ادامه دهنده راه شهیدان می‌باشد.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان

گفتنی است، دفتر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان و آزاد اسلامی، امام جمعه صائین قلعه و بسیاری از نهادها و ادارات استان نیز با انتشار بیانیه‌های جداگانه ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کردند.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول