اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کیف الکترونیکی تاکسی رونمایی می شود/ تسهیل پرداخت کرایه در شرایط کرونا

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از رونمایی کیف الکترونیکی جهت پرداخت کرایه مسافران تاکسی خبر داد.

کیف الکترونیکی تاکسی رونمایی می شود/ تسهیل پرداخت کرایه در شرایط کرونا

محمد روشنی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های جدید سازمان تاکسیرانی برای حمایت از تاکسیرانان، اظهار داشت: با پیگیری و پیشنهاد سازمان تاکسیرانی، سه جایگاه سی‌ان‌جی از سوی شرکت ساماندهی جایگاه‌داران به تاکسی ها اختصاص یافته و قرار است این جایگاه ها به صورت ویژه جهت خدمت‌رسانی به تاکسی‌ها مدنظر قرار گیرد. 

وی افزود: این سه جایگاه در غرب، مرکز و جنوب  تهران واقع شده و خدمات رسانی صفر تا صد آن برای ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خواهد بود. 

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنین از رونمایی از کیف الکترونیکی جهت پرداخت کرایه مسافران خبر داد و گفت:‌ بهره‌برداری از این کیف الکترونیکی با همکاری سازمان فناوری شهرداری تهران انجام شده است. 

روشنی خاطرنشان کرد: پیش از این مسافران می‌توانستند از طریق چند اپلکیشن کرایه‌های خود را آنلاین پرداخت کنند و محدودیت‌هایی در این زمینه وجود داشت ولی در سیستم جدید، ابزار پذیرنده بارکد در تاکسی‌ها نصب می‌شود و مسافران می‌توانند با هر نوع برنامه پرداخت الکترونیکی که بر روی تلفن همراه خود دارند، کرایه خود را پرداخت کنند. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول