اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

قیمت 4 محصولی که این روزها بازارشان داغ است

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: قیمت انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت‌ها به 35.5 درصد رسیده که این تفاوت در قیمت برخی محصولات که این روزها بازارشان داغ بوده، بیشتر است.

قیمت 4 محصولی که این روزها بازارشان داغ است

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: در حال حاضر، قیمت گوجه فرنگی بوته‌ای در میادین 7100 تومان و گوجه فرنگی گلخانه‌ای 9300 تومان است در صورتی که میانگین قیمت گوجه فرنگی بوته‌ای در سطح شهر 12400 تومان و گوجه فرنگی گلخانه‌ای 15400 تومان است و به عبارتی، به ترتیب گوجه فرنگی بوته‌ای در میادین 43 درصد و گوجه فرنگی گلخانه‌ای 40 درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

قیمت خیار رسمی و رویال در میادین 6500 تومان و خیار گلخانه‌ای 8200 تومان است در صورتی که میانگین قیمت خیار رسمی و رویال در سطح شهر 8700 تومان و خیارگلخانه‌ای 10700 تومان است و به عبارتی، به ترتیب خیار رسمی و رویال در میادین 25 درصد و خیار گلخانه‌ای 23 درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

همچنین، در مورد پرتقال نیز در حال حاضر، قیمت تامسون شمال در میادین 9700 تومان و تامسون جنوب 11 هزار تومان است در صورتی که میانگین قیمت تامسون شمال در سطح شهر 15200 تومان و تامسون جنوب 17200 تومان است و به عبارتی، قیمت تامسون شمال و جنوب در میادین 36 درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

هویج نیز در حال حاضر، در میادین با قیمت هر کیلوگرم 6900 تومان عرضه می‌شود در صورتی که میانگین قیمت آن در سطح شهر 12600 تومان است و به عبارتی، این محصول در میادین 45 درصد ارزان‌تر از سطح شهر عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول