اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سرمای زمستان شیوع کرونا را تشدید می‌کند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه محدودیت‌ها نقش مثبتی در راستای کنترل شیوع بیماری داشته است، گفت: زمستان شرایط برای شیوع و رشد ویروس فراهم است و توصیه می‌شود شهروندان از رعایت اصول بهداشتی خسته نشوند.

سرمای زمستان شیوع کرونا را تشدید می‌کند

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه به شیوع بیماری کرونا در البرز، گفت: خوشبختانه با کاهش آمار بستری و فوتی‌های کرونایی در البرز همراه هستیم، البته انتظار نداشتیم محدودیت‌ها به این سرعت جواب بدهد اما نسبت به 10 روز گذشته آمار با کاهش قابل ملاحظه ای همراه بوده است.

سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه اگر بتوانیم جدی‌تر همین روند محدودیت‌ها را ادامه دهیم کنترل بیماری تسهیل می‌شود، اظهار کرد: بدون شک محدودیت‌هاتأثیر قابل توجهی در کاهش آمار بیماری خواهد داشت.

وی یادآور شد: البته در فصل سرما شرایط برای رشد و شیوع بیماری فراهم است اما می‌توان اگفت اگر مردم از رعایت اصول بهداشتی خسته نشوند و محدودیت‌ها ادامه پیدا کند می‌تواند آمار را کنترل کرده و کاهش دهیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول