اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس قوه قضائیه: خون شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده به افول نظام سلطه کمک می‌کند

رئیس قوه قضائیه در دیدار با خانواده شهید فخری‌زاده با بیان اینکه نظام سلطه رو به افول می‌رود، گفت: خون شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده به این افول کمک می‌کند و هر چه زودتر شاهد تحقق این اتفاق خواهیم بود.

رئیس قوه قضائیه: خون شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده به افول نظام سلطه کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز گذشته با حضور در معراج شهدای تهران با پیکر مطهر شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان که در یک حادثه تروریستی به شهادت رسید، وداع کرد.

رئیس قوه قضاییه در دیدار با خانواده این شهید گرانقدر، گفت: کشوری که امنیت قوی، اقتصادی قوی و فناوری قوی داشته باشد قدرتمند است و آقای فخری زاده، با علم و دانش در مسیر تولید قدرت و امنیت برای کشور حرکت کرد.

آیت الله رئیسی از آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به عنوان یزیدیان زمان یاد کرد و دلیل خشم آنها از فخری زاده را آن دانست که به عنوان سرباز گمنام امام زمان (عج) برای ایران اسلامی و منطقه تولید قدرت کرده است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه ایران قوی با دستان توانای سردارانی، چون فخری زاده شکل گرفته، تصریح کرد: شهید فخری‌زاده افتخاری برای ملت ایران و ملت‌های منطقه و همه اندیشمندان جهان اسلام است.

آیت الله رئیسی افزود: کسانی که شهید فخری زاده را ترور کردند، مخالف علم و دانش هستند و تاب دیدن اقتدار ایران اسلامی را ندارند.

رئیس قوه قضائیه در عین حال خاطر نشان کرد که سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها با تولید قدرت و امنیت در منطقه، نگذاشتند دشمنان این مرز و بوم به هدف شوم خود برسند.

آیت الله رئیسی این نکته را هم متذکر شد که به برکت خون مطهر شهید فخری زاده، حرکت علم و فناوری و پیشرفت کشورمان متوقف نمی‌شود بلکه فخری زاده‌ها در راهند و خواب راحت را از چشم دشمنان خواهند گرفت.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه خون‌های متصل به خون مطهر سیدالشهدا (ع) جاودان خواهند ماند، گفت: خونخواه همه کسانی که در مسیر دفاع از دین خدا و ارزش‌ها حرکت می‌کنند و شهید می‌شوند، خود خداوند است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه نظام سلطه رو به افول می‌رود، گفت که خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده به این افول کمک می‌کند و هر چه زودتر شاهد تحقق این اتفاق خواهیم بود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه همه ما در معرض آزمون الهی قرار داریم، اظهار داشت: دانشمند شهید فخری زاده از این امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون آمد و نام او به عنوان یک دانشمند مسلمان انقلابی و متعهد و ولایی که به کشور و نظام و ملت خدمت کرد و از جان خود گذشت، در تمام قرون و اعصار خواهد درخشید.

رئیس قوه قضائیه در پایان با آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده شهید فخری زاده، یادگاران این شهید بزرگوار را پرچم شهید فخری زاده و نماد عزت و اقتدار و سربلندی نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول