اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مسمومیت یک خانواده ۶ نفره با گاز زغال در چاروسا

رئیس مرکز بهداشتی و درمانی قلعه‌رئیسی گفت: به سبب عدم رعایت اصول ایمنی یک خانواده شش نفره در روستای پس رش چاروسا دچار گازگرفتگی و مسمومیت با گاز زغال (مونواکسید کربن) شدند.

مسمومیت یک خانواده ۶ نفره با گاز زغال در چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، داوود روان رئیس مرکز بهداشتی و درمان قلعه‌رئیسی با بیان اینکه یک خانواده در روستای پس رش دچار گازگرفتگی شدند گفت:  به سبب عدم رعایت اصول ایمنی این خانواده شش نفره در روستای پس رش چاروسا دچار گازگرفتگی و مسمومیت با گاز زغال (مونواکسید کربن) شدند.

وی افزود: با حضور به موقع خانواده به مرکز بهداشتی و درمانی قلعه رئیسی و با تلاش کادر درمان در مرکز هر شش نفر نجات یافتند.

روان : از اقداماتی که در مواجه با افراد مسموم شده باید انجام داد می‌توان به باز کردن در و پنجره، خارج کردن سریع فرد دچار مسمومیت به هوای آزاد، باز کردن یقه پیراهن و در آوردن لباس‌های تنگ برای تنفس بهتر بیمار، عدم استفاده از مواد غذایی و خوراکی و تماس با اورژانس 115، ارائه آدرس دقیق و تعداد بیماران و نیز انجام توصیه‌های کارشناسان قبل از رسیدن کارکنان اورژانس 115 به محل حادثه است.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول