اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ترور شهید فخری زاده خباثت آمریکا و صهیونیست‌ها را به تصویر کشید

تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای و دفاعی، شهید فخری زاده را تسلیت گفت و اعلام کرد: این جنایت تروریستی چهره بدون نقاب دشمنان اسلام ناب و اوج رذالت و خباثت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

ترور شهید فخری زاده خباثت آمریکا و صهیونیست‌ها را به تصویر کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان آمده است: در جمعه ای دیگر، داغ ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی در دل شیدای منتظران منجی موعود تازه شد.

در این پیام تصریح شده است: شهادت مظلومانه دانشمند متقی و مخلص شهید محسن فخری زاده را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه ، نایب بر حق اش، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز آن شهید عزیز و امت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این جنایت تروریستی بار دیگر از یک سو مظلومیت سربازان بی ادعا و گمنام ولایت را بر همگان آشکار کرد و از سوی دیگر چهره بدون نقاب دشمنان اسلام ناب و اوج رذالت و خباثت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

در این پیام یادآور شده است: خون پاک این شهید والامقام بار دیگر ثابت کرد که دل بستن به  مذاکره با شیطان بزرگ، سرابی بیش نیست و امید است به برکت این خونها،  کسانی که هنوز خواب آمریکا را می بینند، بیدار شوند.

در این پیام افزوده شده است: این حادثه تروریستی و برخی بازتابها و واکنشهای به آن، مجددا ثابت کرد که مساله نفوذ در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی شعار و توهم نیست بلکه تهدیدی جدی است که هوشیاری بیشتر همه آحاد مردم و تدبیر مسؤولان را می‌طلبد. نکته مهم اینکه باید مراقب باشیم عناصر ساده اندیش یا نفوذی با القائات و تسویلات شیطانی، جمهوری اسلامی را از انتقام مقتدرانه باز ندارند. چرا که هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران، گستاخی بیشتر آنان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول