اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ممنوعیت تردد کشنده‌ها در محورهای مواصلاتی کردستان/تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست

رئیس پلیس راه‌ کردستان گفت: با توجه به حجم بارش برف، کولاک و یخبندان در محورهای مواصلاتی مختلف سطح استان، تردد کامیون‌های کشنده تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ممنوعیت تردد کشنده‌ها در محورهای مواصلاتی کردستان/تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست

عیسی گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای مواصلاتی سنندج ـ مریوان، دیواندره ـ سقز و دیواندره ـ بیجار به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی جاده‌ها تردد کامیون‌های کشنده ممنوع بوده و یکی از محورهای فرعی استان نیز به‌دلیل کولاک مسدود است.

وی با بیان اینکه محور فرعی ایرانخواه ـ تکاب به علت شدت بارش برف و کولاک مسدود است، افزود: در حال حاضر نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی ذکر شده مستقر و در حال پاکسازی آنها هستند اما با توجه به وزش باد و کولاک همچنان تردد در این محورها به کندی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه‌های کردستان ادامه داد: هم اکنون ماموران پلیس راه در مبادی ورودی هر چهار محور مستقر ذکر شده مستقر هستند و از ورود خودرورهای مشمول ممنوعیت به این محورها جلوگیری می‌کنند.

گوهری ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم تا مساعد شدن شرایط جوی از مسافرت‌ و تردد در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند و در صورت ضرورت تردد حتما تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که در برخی از محورها تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان، بارش برف و باران تا صبح دوشنبه در بیشتر نقاط کردستان ادامه دارد و اکنون نیز در تمام محورهای ارتباطی، بارش باران و در ارتفاعات و گردنه‌ها، بارش برف و کولاک را شاهد هستیم.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول