اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بسیج در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم حضور دارد

رئیس دانشگاه خوارزمی گفت: بسیج در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم حضور دارد، بسیج از جریان سیل و زلزله و... در صحنه بوده و به مردم خدمت کرده و امروز هم در ماجرای کرونا می بینیم در عرصه خدمت رسانی حضور دارد.

بسیج در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم حضور دارد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، وبینار هفته مقدس بسیج؛ با حضور سیدمحمد حسینی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و با موضوع « تفکر حاج قاسم سلیمانی در مدیریت انقلابی و شهادت شهید فخری زاده» به همت بسیج کارکنان دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

عـزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در ابتدای این مراسم گفت: امام دستاوردهای زیادی داشتند، که یکی از آنها تاسیس بسیج مردمی مستضعفین بود که این نهاد هم دستاوردهای خیلی خوبی داشته است.

وی ادامه داد: بسیج در همه عرصه ها برای خدمت به مردم حضور دارد، بسیج از جریان سیل و زلزله و... در صحنه بوده و به مردم خدمت کرده و امروز هم در ماجرای کرونا می بینیم در عرصه خدمت رسانی حضور دارد.

حبیبی در ادامه ضمن تسلیت به مناسب شهادت شهید فخری زاده تاکید کرد: شهید فخری زاده به عنوان یک بسیجی الگو و مدلی است که نشان می دهد هر جایی بسیج در صحنه بوده دستاوردهای بزرگی کسب شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول