اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نیاز به اورهال و تعمیر ۴۰۰ دستگاه واگن در مترو تهران

معاون شهردار تهران گفت: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه واگن مترو از مجموع ۱۵۰۷ دستگاه واگن مترو تهران نیازمند اورهال کردن است که در تلاشیم از منابعی که برای اورهال کردن اتوبوس ها در نظر گرفته ایم، قطارهای مترو را نیز اورهال کنیم.

نیاز به اورهال و تعمیر ۴۰۰ دستگاه واگن در مترو  تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید مناف هاشمی در بازدید از ایستگاه مترو امیرکبیر اظهارداشت: تنها نصب بخشی از تجهیزات و پله برقی ها در این ایستگاه باقی مانده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ایستگاه مترو «امیرکبیر» به عنوان یکصد و سی امین ایستگاه مترو پایتخت به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: این ایستگاه در خیابان ۱۷ شهریور و در خط ۶ مترو واقع شده است.

هاشمی با بیان اینکه ساخت و بهره برداری از ایستگاه «امیر کبیر» بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است، اظهار کرد: با بهره برداری از ایستگاه «برج میلاد»و «امیر کبیر» طی روزهای آینده، بهره برداری از ۱۰ ایستگاه دیگر در خط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال جاری در دستور کارمان است.

وی گفت: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه واگن مترو از مجموع ۱۵۰۷ دستگاه واگن مترو تهران نیازمند اورهال کردن است که در تلاشیم از منابعی که برای اورهال کردن اتوبوس ها در نظر گرفته ایم، قطارهای مترو را نیز اورهال کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول